سیم جوش استیل یکی دیگر از مواد اولیه ای است که در صنعت جوشکاری مورد استفاده قرار گرفته می شود که به عنوان ماده پر کننده در صنایع مختلف به کار برده می شود. به عنوان مثال برای فرآیندهای جوشکاری SAW، GMAW و  FCAW از انواع سیم جوش استیل استفاده می شود که مقاومت لازم را در شرایط محیطی داشته باشند. برای اطلاع از  فروش سیم جوش استیل به سایت مراجعه کنید.

خرید سیم جوش استیل

کاربرد سیم جوش استیل بسیار گسترده می باشد که در صنایع مختلف به کار برده می شود. برای فرآیند جوشکاری فولادهای آستنیتی از سیم جوش های استیل استفاده می شود که نیاز به مقاومت بالا در برابر حرارت دارند. سیم جوش استیل خانواده SOLINOX 308 و SOLINOX 316 را می توان برای فرآیند جوشکاری فولادهایی با گریدهای مشخص به کار برد تا توان و استحکام لازم را در برابر شرایط دمای بالا داشته باشد. محصولات خانواده سیم جوش استیل بسیار گسترده می باشد که به دلیل تنوع گریدهای آلیاژ فولاد می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. برای خرید سیم جوش استیل استنلس نیاز است که از موارد مصرف سیم جوش اطلاع داشته باشید که مناسب ترین سیم جوش استیل را خریداری نمائید. با توسعه دانش فرآیند جوشکاری، انواع فیلر استیل به همراه الکترود جوشکاری عرضه می شود که مصارف خاص خود را دارا می باشد و پیش از خرید سیم جوش استیل و یا الکترود، نسبت به کاربرد جوشکاری دانش کافی داشته باشید. برای خرید اینترنتی سیم جوش به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید سیم جوش استیل

قیمت خرید سیم جوش استیل به توانایی فولاد سیم جوش بستگی دارد که مقاومت لازم را در برابر خوردگی داشته باشد. متناسب با کاربرد فرایند جوشکاری می توانید مناسب ترین سیم جوش استیل را با قیمت مناسب و استحکام بالا خریداری نمائید.

فروشگاه نوین جوش با سال ها تجربه در عرصه فروش انواع سیم جوش استیل در تهران فعالیت می کند.

آدرسخيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 718
نمایش همه
علاقه مندی ها ()