بسیاری از افرادی که ماشین غلطک دارند به لوازم یدکی غلطک هم احتمال دارد که نیاز پیدا کنند. این ماشین بیشتر برای راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل باید به قطعات آن رسیدگی نمایید تا عملکرد مناسبی را در ساخت و سازها از خود نشان دهد. زمانی که قطعات ماشین به درستی کار نکند امکان دارد یکی از لوازم آن دچار مشکل شده باشد. به همین دلیل شما باید اقدام به تعویض آن نمایید. همچنین برخی از افرادی که در زمینه شناخت لوازم یدکی غلطک تخصص دارند می توانند به بهترین نحو ممکن آنها را تعمیر کنند تا عملکرد آنها تنظیم شود. برای خرید و فروش لوازم یدکی غلطک به سایت مراجعه کنید.

لوازم یدکی غلطک

آشنایی با لوازم یدکی غلطک :

اگر شما از ماشین غلطک برای ساخت و سازها استفاده می کنید باید به خوبی با لوازم یدکی غلطک آشنایی داشته باشید تا زمانی که لوازم یدکی نیاز به تعمیر و یا تعویض داشتند این مسئله را تشخیص دهید. برخی از مهمترین لوازم یدکی که در ماشین غلطک مورد استفاده قرار می گیرد عبارت می باشد از :

  1. قطعات موتوری :

 موتور یکی از مهمترین و اصلی ترین قسمت هایی می باشد که در لوازم یدکی غلطک وجود دارد. اگر این قسمت کارکرد و عملکرد مناسبی نداشته باشد بدون شک تمامی قسمت های دستگاه دارای عملکرد مناسبی نخواهند بود. به همین دلیل باید به عملکرد آن دقت بسیاری داشته باشید. برای خرید و فروش لوازم یدکی غلطک هپکو  به سایت مراجعه کنید.

  1. قطعات چرخ :

چرخ یکی از دیگر لوازم یدکی این ماشین می باشد که نقش حرکتی این ماشین را بر عهده دارد. به طور معمول این خودرو دارای دو چرخ است که غلطک را به حرکت در می آورد.

  1. قطعات هیدرولیکی :

 قطعات هیدرولیکی از دیگر لوازم یدکی غلطک می باشد که در عملکرد دستگاه نقش بسیار مهمی دارد. هر یک از قطعات هیدرولیکی که در این ماشین دچار ایراد و اشکال شود امکان دارد عملکرد دستگاه را با مشکل مواجه سازد.  

شرکت سرویس قطعه از معتبرترین شرکت ها در زمینه ی فروش انواع لوازم ماشین آلات راهسازی می باشد.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیلsaeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()