باغ ویلا تهراندشت از نظر آب و هوا بسیار عالی می باشد چون نسبت به منطقه های پر ازدحام فاصله دار می باشد. در ضمن به دلیل درختان و فضای سبزی که در این منطقه حاکم می باشد، موجب علاقه مندی مردم شده است. با خرید باغ ویلا می توان لحظات خوشی را برای خود و همراهان محیا سازید که دورهمی خاص و ایده آلی داشته باشید. برای خرید و فروش باغ ویلا تهراندشت به سایت مراجعه کنید.

خرید و فروش باغ ویلا لاکچری در تهراندشت

در حال حاضر خیلی از افراد علاقه مند به خرید باغ ویلا لاکچری در تهراندشت می باشند که از امکانات آنها بهره مند شوند. به دلیل مشغله های کاری که در حال حاضر حاکم بر ساکنین شهر تهران و کرج می باشد. در نتیجه با خرید باغ ویلا در منطقۀ خوش آب و هوای تهراندشت می تواند از دغدغه های روزانه خلاص کند و لحظات خوشی را به ارمغان آورد. املاک تهراندشت گزینه های مناسب برای دور ماندن از دغدغه های روزمره می باشد و افراد توانمند می توانند از این شرایط برای رفاه و آسایش حال اطرافیان استفاده نمایند.

اگر قصد سرمایه گذاری دارید، می توانید با خرید باغ ویلا در تهراندشت، از موقعیت عالی این منطقه نیز بهره مند شوید و تعطیلات آخر هفتۀ خود را به همراه فامیل و دوستان در بهترین آب و هوا سپری کنید. فاکتورهای متعددی در خرید باغ ویلا مؤثر می باشد که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود و بدین وسیله انتخاب مناسبی داشته باشید. برای خرید باغ ویلا در اطراف تهران  به سایت مراجعه کنید.

خوشبختانه باغ ویلا مدرن و شیک در تهراندشت بسیار متعدد می باشد که در متراژهای مختلف ساخته شده اند تا علاقه مندان به خرید باغ ویلا بتوانند از این موقعیت استفاده کنند.

دفتر املاک باغ ویلا رکورد به عنوان یکی از معتبرترین املاک در تهراندشت فعالیت می کند که با استفاده از مشاوران فعال و پویا، می تواند شما را در خرید بهترین باغ ویلا در تهراندشت همراهی کند.

شماره هاي تماس : ٠٩١٢٦٦٢٦٣٥٥  -  ٠٩٣٩٨٩٦٥٢٥٢
آدرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از سرخاب ، روستاي قاسم اباد ، دفتر املاك باغ ويلا ركورد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()