کیفیت ورق استیل و مدت زمان ذخیره سازی آن:

کیفیت ورق استیل:

ارزش محصولات فولادی به ویژه با اثرات خوردگی و آسیب مکانیکی کاهش می یابد. یکی از دلایل عمده خسارت زنگ زدگی ناشی از آب دریا، باران، چگالش در وسایل حمل و نقل، عرق باری یا میعان داخل بسته بندی است. سایر مواردی که می توانند موجب خسارت و زنگ زدگی شوند به شرح زیر می باشند:

 وسایل حمل و نقل نامناسب

کشتی هایی که دارای پوشش دریچه ای ضعیف یا بدون امکانات تهویه

ظروف آسیب دید

ماشین های حمل و نقل ریلی و کامیون ها

ذخیره نادرست در فضای باز

استفاده از برزنت های نامناسب

بارگیری در معرض شرایط آب و هوایی مرطوب

تغییر دما و شرایط آب و هوایی در طول سفر های طولانی

و غیره. برای خرید مستقیم ورق استیل ارزان  به سایت مراجعه کنید.

 

تمام این موارد می توانند باعث زنگ زدگی شدید ورق استیل شوند. در مورد ورق استیل گرم، معمولاً آن را در فضای باز می گذارند و حمل آن بدون محافظت، به گونه ای که هیچ گونه محافظتی در برابر باران و غیره فراهم نمی شود، می باشد.

از آن جا که زنگ زدگی قبل از پردازش بیش تر از استیل (توسط اسید) خارج می شود، کیفیت این ورق استیل مختل نمی شود. محافظت باید از آب دریا یا مواد شیمیایی باقی مانده تأمین شود زیرا خوردگی باید در محدوده معقول و منطقی باقی بماند. برای خرید ورق استیل براق ارزان به سایت مراجعه کنید.

 

این امر به این دلیل است که اسید نمی تواند خوردگی ناهموار محلی یا خوردگی گودال را از بین ببرد. ورق استیل گرم و روغنی، ورق استیل سرد همراه با ورق ریز گالوانیزه با آب گرم، ورق ریز گالوانیزه (یعنی ورق با روکش الکترولیتی آبکاری شده با قلع روی و غیره)، ورق استیل الکتریکی، ورق قلع پلاستیکی و غیره همگی از انواع ورق استیل می باشند که باید برای جلوگیری از زنگ زدگی مورد محافظت واقع شوند. هر نوع خوردگی با انتخاب نوع صحیح بسته بندی، انبارداری و وسایل حمل و نقل می تواند کنترل شود. میزان زنگ زدگی محموله های استیل باید قبل از پذیرش محموله، در اسناد حمل و نقل ثبت شود.فروشگاه استیل الف یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش محصولات استیل می باشد.

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل   info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()