الکترود استیل از الکترود هایی است که برای جوشکاری فولاد به کار می برد. فلز هایی که می توان با استفاده از الکترود استیل مورد جوشکاری قرار گیرد فولاد های ضدزنگ می باشد. نام دیگر الکترود استیل ، سیم جوش مفتولی می باشد. انواع الکترود استیل از جنس گرفیت و یا فلز بوده که پوششی به نام فلاکس بر روی آن قرار می گیرد. انواع الکترود استیل جریان برق را از خودش عبور می دهد و باعث جوش خوردن فلزات به یکدیگر می شود. الکترود استیل ها در انواع مختلفی وجود دارند که درای جنس های متفاوتی می باشد که با توجه به استفاده ای که از آن داریم انتخاب می گردند. سیم مفتولی الکترود استیل درز های فلزات را پر می کند. برای خرید انواع الکترود استیل به سایت مراجعه کنید.

انواع مختلفی از الکترود استیل ها وجود دارد که هر کدام از لحاظ کارایی و قیمت متفاوت می باشند. الکترود استیل ها در برند های داخلی و خارجی در بازار موجود می باشند که برای خرید می توانید به فروشگاه های ارائه دهنده ی محصولات جوشکاری مراجعه کنید. برای خرید بهتر است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا محصولات تقلبی را به جای اصلی به شما نفروشئد زیرا نمونه های بی کییت تقلبی امروزه در بازار بسیار رواج یافته و این محصولات کارایی مورد نظر را نداشته و اغلب به صورت بسیار ارزان تر از نمونه های اصلی به فروش می رسند.

فروشگاه استیل الف از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع الکترود جوشکاری  می باشد که به دلیل عرضه ی مستقیم این محصولات را با قیمت بسیار ارزان تر از بازار به شما عرضه می دارد. برای خرید می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه کنید و محصولات را مشاهده و در صورت خواست خرید خود را به ر احتی و از طریق اینترنت انجام دهید.

آدرس: خيابان امام خميني، نرسيده به ميدان حسن آباد، روبروي بيمارستان سينا، پاساژ تبريز، طبقه اول،پلاك ١٨

تلفن 66769513-021       تلفن همراه 09124228718  شماره فکس 66769537-021

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()