ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 یکی از مدل های پرکاربرد ویدئو پروژکتور است که طرفداران زیادی دارد. کاربرد اصلی ویدئو پروژکتور نمایش تصاویر در اندازه های بزرگ تر می باشد که توسط لامپ و لنز یا عدسی صورت می گیرد. در واقع دستگاه ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 به کامپیوتر، دوربین فیلمبرداری، انواع پلیرها وتصل می شود و به صورت بزرگ نمایی، تصاویر را بر روی پردۀ نمایش منعکس می کند.

ویژگی های ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1

ویژگی هر کدام از ویدئو پروژکتورها متناسب با مشخصات فنی هر کدام، متفاوت می باشد. به همین دلیل پیش از خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 مشخصات فنی را مشاهده کنید تا مناسب ترین ویدئو پروژکتور را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. از ویزگی های مدل T1 می توان به وزن کم، قابلیت 23 زبان، ابعاد 170*116*63 میلی متر، اتصال از طریق سقف، زمین و دیوار، نوع لنز ال ای دی، قابلیت زوم، لامپ LED، طول عمر لامپ 20000 ساعت، کنتراست بالا، قابلیت پخش مستقیم صدا، تصویر و اسناد، تصحیح زاویه تصویر 5-35 درجه، امکانات اتصالات پورت اچ دی ام آی، آدیو، وی جی ای، یو اس بی، ورودی میکروفن، بلندگو، مصرف برق 25 وات و ریموت کنترل و .... اشاره نمود.

قیمت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1

قیمت خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی مدل T1 بر اساس قابلیت هایی که دارد، مشخص می شود. پیش از خرید بهترین ویدئو پروژکتور بهتر است با افراد متخصص مشورت کنید تا مناسب ترین محصول را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. قابل ذکر است که تجهیزات دستگاه های ویدئو پروژکتور روز بروز افزایش می یابد که این مسئله موجب تنوع دستگاه ها پروجکشن شده است. همچنین نوسانات بازار موجب بی ثباتی قیمت خرید ویدئو پروژکتورها شده است. به همین دلیل برای آگاهی از قیمت انواع ویدئو پروژکتور می توانید با واحد فروش فروشگاه اینترنتی نیزا کالا تماس بگیرید.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()