برای فروش خودرو چه باید بکنید؟

امروزه خرید و فروش خودرو بیش از گذشته مورد اهمیت است. به همین دلیل شما باید دانستنی هایی که در این زمینه وجود دارد را بشناسید. بعضی اوقات فروش خودرو می تواند برای شما مشکل ساز شود و به همین دلیل هم بهتر است که شما با تمامی نکاتی که در این زمینه وجود دارد آشنا باشید.

از فروش خودرو چه میدانید؟

زمانی که میخواهید خودروی خود را به فروش برسانید، بهترین کاری که میتوانید انجام دهید این است که وکالتی را در این بین امضا نکنید. اگر وکالتی دادید، باید بدانید که شما حتما باید زمان را قید کنید. بعضی از افراد از این شرایط سواستفاده می کنند و ممکن است که وکالت شما را با مشکل روبرو کنند.

فروش خودرو

در بخش دوم می توان گفت که باید برای فروش خودرو، سابقه بانکی خریدار را بررسی کنید. به خصوص در این بخش اگر میخواهید خودروی خود را به صورت قسطی بفروشید باید به این نکته دقت کنید. شاید کسی که میخواهد خودروی شما را خریداری کند دارای سابقه خوبی در این زمینه نباشد. اگر خودروی خود را با چک به فروش رسانده اید باید بدانید که نکته مهم این است که شما به صورت مداوم تاریخ های پرداخت را چک کنید. به ازای هرگونه تاخیر در پرداخت ممکن است که به صورت روزانه در این زمینه تاخیر داشته باشید. برای کسب اطلاع از  خرید و فروش اقساطی سایپا  به سایت مراجعه کنید.

در نهایت ممکن است که این بخش هم برای شما مشکل ساز شود چرا که اگر شما خودروی خود را به هر صورت با چک فروخته باشید امکان کلاهبرداری در آن وجود دارد. در نهایت گفته می شود که بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که پیش از فروش خودرو با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید این کار را به صورت کاملا معتبر انجام دهید و دچار مشکل نشوید.شرکت مبین خودرو با ارائه ی بهترین خدمات توانسته رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()