کاربرد سی تی اسکن دندان سعادت آباد:

کاربرد سی تی اسکن دندان چیست؟

سی تی اسکن دندان با استفاده از دستگاه های مخصوصی انجام می شود که بسیار کوچک تر از نوع سی تی اسکن معمولی بوده و همچنین این روش تقریبا بدون آسیب به بیمار می باشد تا حدی که فرد در طول سال 70بار می تواند از این روش استفاده کند. سی تی اسکن دندان تابش اشعه ی ایکس به صورت مخروطی باعث ایجاد عکس سه بعدی از استخوان های فک و سر روی کامپیوتر می شوند. مراکزی فوق تخصصی از این دستگاه برای سی تی اسکن دندان استفاده می کنند مانند مرکز سی تی اسکن دندان در سعادت آباد و به بیماران خدماتی ارائه می دهند. از سی تی اسکن دندان در مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد برای مواردی استفاده می شود که به آن ها می پردازیم.

موارد استفاده یا کاربرد سی تی اسکن دندان سعادت آباد:

از سی تی اسکن دندان در مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد استفاده های گوناگونی می شود. از این موارد می توان به روش های ارتودنسی، بررسی دندان های آسیب دیده که نیاز به جراحی دارند، برای کاشت دندان یا ایمپلنت های دندانی، برای بررسی آسیب های فک، بررسی حفره های بینی، بررسی کردن سینوس های مغزی و آسیب کانال های مغزی، بررسی پوسیدگی دندان و تعداد عفونت و آبسه های دندان، بررسی سفالومتریک، بررسی آسیب  های جمجمه ، نهفتگی دندان ها مانند دندان عقل، بررسی و نظارت بر اینکه چه دندانی در جای خود رشد نکرده و منظم نیستند، برای پیدا کردن منبع درد دندان و فک و ... استفاده می شود. برای انجام تخصصی رادیو گرافی خارج دهانی به سایت مراجعه کنید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل در اسرع وقت با انجام این سی تی اسکن اطلاعات مربوط به آزمایش شما را در اختیارتان قرار می دهد‌. مرکز سی تی اسکن دندان سعادت آباد میتواند انواع رادیولوژی های داخل دهانی و خارج دهانی و هم چنین سی تی اسکن دندان را با پیشرفته ترین تجهیزات و انواع دستگاه های تخصصی و پیشرفته با تعرفه های وزارت بهداشت انجام دهد.

 

 تلفن9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 781
نمایش همه
علاقه مندی ها ()