معرفی بهترین سی بی سی تی سعادت آباد:

در این مقاله می خواهیم به سی بی سی تی سعادت آباد بپردازیم اما قبل از آن بهتر است کمی با علت استفاده از آن آشنا گردیم. دندانپزشکی ایمپلنت برای ارزیابی ساختار سه بعدی استخوان های فک نیاز به سی بی سی تی سعادت آباد خاصی دارد. به طور سنتی رادیوگرافی دو بعدی برای اکثر نیاز های دندان پزشکان مانند  ترمیم کننده یا اندودنتیکس کافی است. در حالی که ظهور توموگرافی کامپیوتری پرتوی مخروطی یا سی بی سی تی حرفه ای در سعادت آباد  (CBCT) در بسیاری از موارد، قابلیت تشخیصی دندان پزشکان را بهبود بخشیده است (به عنوان مثال کانال های پیچیده غدد درون ریز، برداشتن دندان عقل و غیره). با این حال انتخاب بیش تر دندان پزشکان رادیوگرافی است.

اهمیت استفاده از سی بی سی تی سعادت آباد در دندان پزشکی:

دندانپزشکی ایمپلنت جایی است که این استاندارد تغییر می کند. ماهیت تقریباً تمام قرارگیری های ایمپلنت جراحی شامل قرارگیری سه بعدی در فضای غیر قابل مشاهده است. رادیوگرافی های دو بعدی می توانند اطلاعات مهمی را ارائه دهند اما غالباً فاقد ابعاد دهان و صورت هستند که تصویر را کامل می کند. در این زمان است که بسیاری از دندان پزشکان به سی بی سی تی سعادت آباد نیاز مبرم پیدا می کنند. در سال 2000، آکادمی رادیولوژی دهان و فک و صورت (AAOMR) معیارهای انتخاب رادیوگرافی مورد استفاده در قرار دادن ایمپلنت های دندانی را تولید کرد. برای اطلاع از مرکز تخصصی رادیو گرافی CBCT به سایت مراجعه کنید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل ، نوعی از تصویربرداری مقطعی برای موارد ایمپلنت و توموگرافی معمولی مقطعی می باشد. در واقع روش انتخابی برای به دست آوردن اطلاعات لازم برای بسیاری از بیماران دریافت ایمپلنت است. امروزه توصیه می شود که از تصویر برداری مقطعی برای ارزیابی کلیه سایت های ایمپلنت دندان استفاده شود. در تهران به جرات می توان گفت که بهترین سی بی سی تی سعادت آباد است که می تواند با ارائه ی بهترین تصاویر دندان پزشک مربوطه را از وضعیت دهان و دندان فرد آگاه سازد.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 767
نمایش همه
علاقه مندی ها ()