بهترین مرکز، رادیولوژی دندان سعادت آباد:

رادیولوژی دندان:

رادیولوژی و عکس برداری از فک و دهان و دندان قبل از هر گونه درمانی طبق نظر دندان پزشک انجام خواهد شد. رادیولوژی دندان می تواند مشکلاتی از قبیل پوسیدگی دندان، عفونت، آبسه، دندان نهفته، نا منظمی دندان ها و هر نوع دیگری از مشکلات بهداشت دهان، لثه و دندان که دندان پزشک با چشم نمی تواند متوجه وجود آن ها شود ، عکس برداری و پزشک با استفاده از آن ها درمان را آغاز می کند. با توجه به انواع  دستگاه رادیولوژی موجود در مراکز پیشرفته مانند مرکز رادیولوژی دندان در سعادت آباد هیچ گونه آسیبی از نظر پزشکان دندان پنهان نخواهد ماند. رادیولوژی دندان دو نوع می باشد که  می توان به رادیولوژی داخل دهانی و خارج دهانی اشاره کرد. رادیولوژی داخل دهانی شامل بایت وینگ، پری اپیکال، ایکس الکوزال و رادیولوژی خارج دهانی به پانورامیک، سفالومتری، توموگرافی (سی تی) پرتو مخروطی، توموگرافی معمولی یا استاندارد و نوع دیجیتالی نامیده می شود.

امکانات مرکز تخصصی رادیولوژی دندان سعادت آباد:

از امکانات تخصصی مرکز رادیوگرافی و رادیولوژی دندان سعادت آباد می توان به انجام انواع رادیوگرافی توسط دستگاه های دیجیتالی پیشرفته ی این مرکز تخصصی اشاره نمود. مرکز تخصصی فوق پیشرفته ی رادیولوژی دندان سعادت آباد دارای دستگاه هایی تخصصی برای انجام رادیوگرافی های مختلفی مانند رادیو گرافی بایت وینگ به صورت فوق پیشرفته، رادیوگرافی سفالومتری، رادیو گرافی پری اپیکال، رادیوگرافی ایکس اکلوزال می باشد.

نیز می باشند.  OPG  وCBCTهمچنین مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد دارای دستگاه های ویژه ی

این مرکز علاوه بر نوبت دهی به صورت حضوری و غیر حضوری در اسرع وقت هر نوعی از رادیولوژی های دندان را انجام داده و نتیجه ی آن را به صورت مکتوب به شما ارائه خواهد داد.

همچنین هزینه های انجام رادیولوژی در مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل بر اساس تعرفه های تعیین شده طبق وزارت بهداشت می باشد. کمتر مرکزی در تهران دارای چنین دستگاه هایی برای انجام رادیولوژی دندان وجود دارد. اگر قصد انجام رادیولوژی دندان دارید بهترین گزینه برای شما انتخاب مرکز رادیولوژی دندان سعادت آباد می باشد.

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 740
نمایش همه
علاقه مندی ها ()