امروزه بسیاری از افراد از طریق فروش اقساطی ایران خودرو می توانند یکی از خودروهای مورد نظر خود را که تولید این شرکت است خریداری نمایند. در واقع باید بدانید قیمت خودرو روز به روز بسیار بالاتر می رود، به همین دلیل خرید اقساطی خودرو یکی از بهترین راه هایی است که افراد می توانند برای خرید خودرو انتخاب کنند. بسیاری از فروشندگان خودرو که فروش اقساطی ایران خودرو را بر عهده دارند برخی از شرایط خرید اقساطی را باید برای آنها اعلام نمایند. برای اطلاع از مرکز فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی ایران خودرو

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو :

برای فروش اقساطی ایران خودرو تنها مشتریانی می توانند اقدام نمایند و ثبت نام کنند که چک های طرح صیاد را دریافت کرده باشند. آنها به هیچ عنوان حتی یک عدد چک برگشتی هم نباید داشته باشند، به همین دلیل زمانی که فرد برای خرید خودروی اقساطی ایران خودرو اقدام می کند تمامی اطلاعات او را در این مورد بررسی می کنند. نتیجه بررسی این مسئله که فرد اعتبار لازم برای فروش اقساطی ایران خودرو دارد را از طریق پیامک به او اعلام می کنند. در صورتی که فرد پذیرفته شود می توانید برای ادامه فرایند خرید خودرو اقدام نماید. ولی در صورتی که پذیرفته نشود تمامی مبلغی که او پرداخت کرده است را باز می گردانند. برای اطلاع از فروش اقساطی انواع خودرو به سایت مراجعه کنید.

یکی از نکاتی که در فروش اقساطی ایران خودرو اهمیت بسیاری دارد و شما باید به این مسئله توجه داشته باشید این است که تنها مشتری می تواند چک بازپرداخت را به شرکت تحویل دهد. در واقع اینکه فرد سوم صادر کننده این چک باشد هرگز اتفاق نمی افتد و بر اساس روند قانونی نمی باشد، به همین دلیل تنها چک مشتری مورد پذیرش قرار می گیرد. نمایندگی های فروش اقساطی ایران خودرو باید در این مورد به مشتریان خود اطلاع رسانی نمایند تا آنها از این مسئله اطلاع داشته باشند. شرکت مبین خودرو از کارگزاری های بنام در بخش فروش اقساطی انواع خودرو می باشد.

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ - ۷۰۰۴ ۸۸۸۵

شعبه غرب:

تهران , خیابان آیت الله کاشانی , بلوار اباذر , نبش پیامبر شرقی , ساختمان آریا  طبقه اول , واحد ۱۰۳

شماره تماس :  ۰۳۳۸ ۴۰۴۴ - ۰۳۳۷ ۴۰۴۴

ایمیل mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
5 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 771
نمایش همه
علاقه مندی ها ()