آموزش مراقبت پوست به عنوان یک نیاز در تمام جوامع محسوب می شود. پوست به دلیل حساست بالایی که دارد نیاز است که به بهترین شکل ممکن به آن رسیدگی شود و با استفاده از تکنیک های مراقبت های بهداشتی، طراوت و شادابی پوست صورت را حفظ نمود. پوست دارای ماهیتی می باشد که متناسب با شرایط آب و هوایی، استرس و شرایط زندگی می تواند دچار فرسودگی شود. به همین دلیل نیاز به مراقبت مداوم دارد. گذراندن دوره های آموزشی تخصصی مراقبت پوست می تواند شما را بی نیاز از پزشک سازد و با استفاده از ترفندهای حرفه ای می توانید زیبایی را برای پوست خود و دیگران به ارمغان آورید. برای اطلاع از مرکز آموزش مراقبت پوست به سایت مراجعه کنید.

دوره آموزش مراقبت پوست

دوره آموزش مراقبت پوست از جمله خدمات مجتمع های آموزشی فنی و حرفه ای می باشد که در حوزۀ آرایشگری فعالیت می کنند. هنرجویان و افرادی که علاقه به حرفۀ آرایشگری دارند می توانند از خدمات چنین مجتمع های آموزشی بهره مند شوند. دوره های آموزشی مراقبت پوست تا سطح قابل قبولی می تواند شما در حوزۀ تکنیک های مراقبت از پوست کمک کند تا پوستی شاداب و با طراوت داشته باشید.

قابل ذکر است که کلاس آموزشی مراقبت پوست نیاز به یادگیری مباحث مختلف را دارد. به همین دلیل نیاز است که خود را در این زمینه تقویت سازید. آموزش میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن، میکرونیدلینگ، پاکسازی پوست صورت، اصلاح صورت و ابرو، لیفت ابرو، فیبروز، اپلاسیون و اصلاح صورت و ابرو از جمله آموزش های مراقبت پوست می باشد که در دوره های آموزش مراقبت های پوست ارائه می شود.

برای اطلاع از قیمت دوره آموزش مراقبت پوست می توانید با مجتمع آموزشی مورد نظر خود تماس بگیرید. برای اطلاع از هزینه ی آموزش پاکسازی پوست صورت  به سایت مراجعه کنید.

مجتمع آموزشی زیبا به سیما با سال ها فعالیت در حوزۀ آموزش دوره های مراقبت از پوست توانسته تجربیات خود را در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار دهد.

تلفن همراه تماس با هر دو شعبه :  09121881913

شعبه شرق تهرانبین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک) – خیابان بهرامی – پلاک ۵۴

تلفن های تماس شعبه شرق تهران )  : ۷۷۸۰۱۲۱۹     ۷۷۸۰۴۳۷۱)

شعبه غرب تهرانمترو صادقیه – روبروی درب شمالی مترو – ساختمان آریا – طبقه ۴

تلفن های تماس شعبه غرب تهران:(۴۴۰۱۷۷۱۵ )

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 854
نمایش همه
علاقه مندی ها ()