پارکت ابزاری برای پوشاندن کف است که می توان از این کفپوش برای منازل و ادارات و محیط های کاری دیگر استفاده کرد. پارکت به دلیل مقاومت بالایی که دارد توانسته کفپوشی مناسب برای مکان های مختلف باشد. پارکت ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند که می توان انواع دلخواه را با توجه به دکراسیون داخلی خود تهیه کنیم. پارکت ها به دلیل داشتن سبک کلاسیک ، با هر دکوراسیونی هماهنگی داشته و باعث زیبایی می گردد. برای اطلاع از فروش پارکت ارزان به سایت مراجعه کنید.

نصب پارکت

پارکت ها به صورت قطعه هایی هستند که در کنار کدیگر قرار می گیرند. برای نصب پارکت ها از چسب استفاده می کنند و نصب پارک به دلیل تخصصی بودن باید با قت بسیار انجام گیرد تا نصب ناهماهنگ انجام نگیرد. برای نصب پارکت از چسب خصوصی استفاده می شود و پارکت ها از یک سمت چیده می شوند و در آخر کار اگر پارکت بزرگ تر از فضای باقی مانده بود مقداری از آن را برش می دهند. پارکت ها در صورت خرابی م توانند مورد ترمیم قرار بگیرند. ترمیم بر روی سطح بالایی پارکت انجام می شد تا سطحی یکدست ایجاد گردد. برای خرید پارکت واریو از طریق لینک ها اقدام نمایید.

پارکت ها ایق خوبی در برابر صدا و انرژی هستند که این یکی از مزیت های خوب این کفپوش به شملر می رود. هزینهی خرید پارکت متفاوت است و بر اساس کیفیت و برند و فروشگاه عرضه کننده کننده تعیین می گردد. برخی از فروشگاه پارکت را به صورت مستقیم به فروش می رسانند که این فروشگاه ها قیمت مناسب تری راب رای فروش پارکت در نظر می گیرند. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های بسیار معروف و با سابقه در فروش انواع پارکت می باشد که با هدف رضایتمندی مشتریان خود، انواع پارکت را با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان به فروش می رساند.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 653
نمایش همه
علاقه مندی ها ()