موکت ها در کیفیت های مختلفی در بازار خرید و فروش می شوند. برخی از انواع موکت ها با توجه به شیوه ی ساختشان و مواد به کار رفته در آن ها مقاومت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد همچنین موکت های نمدی و موکت های پرز بلند از مقاومت بالایی برخوردار هستند.موکت ها عایق های مناسبی برای جلوگیری از به هدر رفتن انرژی هستند. موکت ها را میتوان در طرح ها و نقش های مختلفی در بازار یافت. برای خرید اینترنتی موکت به سایت مراجعه کنید.

ضخامت موکت ها متفاوت بوده و با توجه به استفاده از موکت و ابعاد آن می توان انواع موکت را خریداری کرد، معمولا موکت های کوچکتر به دلیل ثابت ماندن در محل مورد نظر دارای ضخامت بیشتری می باشد. کیفیت موکت بسیار مهم بوده زیرا موکت همه ساعته در زیر پا های شما بوده و داشتن موکت گرم و نرم لذت بسیار بالایی دارد. برای خرید انواع موکت باید به فروشگاه های دکوراسیون داخلی مراجعه کنید که مراجعه ی حضوری بسیار کار زمان بر بوده و با توجه به فروشگاه های محدود در یک منطقه تعداد انتخاب افراد برای خرید محدود خواهد بود بنابراین بدون سختی و گذراندن زمان بسیار برای خرید موکت می توانید ز طریق فروشگاه های اینترنتی خرید انواع موکت را انجام دهید. برای خرید از  مرکز فروش موکت پارس از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشندگان موکت به صورت آنلاین به شما امکان ثبت سفارش و تحویل کالا درب منزل را می دهند. برای خرید موکت در ابتدا به کیفیت آن توجه داشته باشید و سپس طرح مورد نظر و رنگ بندی را انتخاب کنید تا در خریدتان موفق بوده و انتخاب درستی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از فروشگاه های فعال در زمینه ی فروش لوازم دکوراسیون داخلی می باشد که محصولات را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به دست شما می رساند. برای اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()