باغ ویلا تهراندشت از گزینه های عالی برای سرمایه گذاری و گذراندن اوقات فراغت می باشد. تهراندشت از منطقه های خوش آب و هوا می باشد که با احوالات عموم مردم سازگار می باشد. سال های اخیر خرید و فروش باغ ویلا تهراندشت رونق یافته است و خیلی از افراد علاقه مند این آب و هوا و منطقه شده اند. منطقۀ تهراندشت دارای باغ ویلاهای مدرن و در عین حال ارزان می باشد که مجهز به امکانات روز می باشند.

خرید باغ ویلا تهراندشت ارزان

از نکات مثبت این منطقه می توان به قیمت باغ ویلا ارزان در تهراندشت اشاره نمود که نسبت به منطقه های مجاور اقتصادی به نظر می رسد. تنوع املاک باغ ویلا، آپارتمان، املاک تجاری و اداری بسیار زیاد می باشد که این مسئله مشتریان را در انتخاب بهترین باغ ویلا و ملک یاری می کند. خرید و فروش باغ ویلا تهراندشت متناسب با موقعیت جغرافیایی که دارد، مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. پیش از خرید باغ ویلا نیاز است که امکانات را مورد بررسی قرار دهید و پس از ارزیابی کامل می توانید از نسبت به قیمت خرید باغ ویلا تهراندشت و دیگر منطقه های حاشیه اقدام کنید.

برای خرید باغ ویلا در کرج و یا هر ملک دیگری نیاز است که به دفتر مشاور املاک با سابقه مراجعه کنید چون دارای مشاوران با تجربه و فعال می باشند که به تمام منطقه اشراف کامل دارند. در ضمن یکی از ویژگی هایی که چنین بنگاه هایی دارند، این است که هر روز اطلاعات خود را بروز رسانی می کنند و فایل های جدیدی را در اختیار مشتریان بنگاه قرار می دهند.

مشاور باغ ویلا رکورد به عنوان یکی از دفاتر مشاور املاک با تجربه در منطقۀ تهراندشت فعالیت می کند. اگر قصد خرید ملک باغ ویلا تهراندشت دارید، می توانید به این دفتر املاک مراجعه کنید.

شماره هاي تماس٠٩١٢٦٦٢٦٣٥٥  -  ٠٩٣٩٨٩٦٥٢٥٢
آدرس : كرج ، تهراندشت ، بعد از سرخاب ، روستاي قاسم اباد ، دفتر املاك باغ ويلا ركورد

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1168
نمایش همه
علاقه مندی ها ()