ویژگی های دستگاه آسیاب برقی 1 کیلو گرم لیون استیل:

دستگاه آسیاب برقی 1 کیلو گرم لیون استیل چه ویژگی هایی دارد:

در مقاله های پیشین با دستگاه آسیاب و انواع آن به خوبی آشنا شدید، در این مقاله می خواهیم به یکی از بهترین دستگاه های آسیاب بپردازیم. آسیاب برقی در دو نوع رو میزی و ایستاده در بازار یافت می شود همان طور که می دانید نوع رو میزی آن دارای اندازه ی کوچک تر و ظرفیت کم تر و نوع ایستاده ی آن دارای اندازه ای بزرگ تر و ظرفیت بیش تری است. به همین جهت کاربرد های متفاوتی خواهند داشت. دستگاه آسیاب برقی 1 کیلو گرم لیون استیل، از نوع رو میزی آسیاب است که اندازه ای کوچک دارد. با توجه به اندازه ی کوچک این آسیاب می توان گفت که ظرفیت آن زیاد است. این دستگاه می تواند یک کیلو گرم از هر ماده ای را به یکباره آسیاب گرداند. از این نوع معمولا در خانه ها و غذا خوری های کوچک استفاده می نمایند. برای خرید و فروش دستگاه آسیاب به سایت مراجعه کنید.

همان طور که مشخص است از مدل های ایستاده ی این وسیله در رستوران ها و هتل های بزرگ استفاده می شود. البته برخی از انواع ایستاده ی این دستگاه بسیار بزرگ بوده و ظرفیت بالایی دارد که ممکن است در برخی از صنایع و کارخانه ها مورد استفاده واقع شود. دستگاه آسیاب برقی 1 کیلو گرم لیون استیل اگر چه دارای حجم و ظرفیت کمی است اما از آن به عنوان آسیاب صنعتی یاد می نمایند زیرا توان بالایی دارد. شما می توانید با استفاده از این وسیله هر نوع ماده ی غذایی خشک را آسیاب و خرد نمایید. برای خرید اینترنتی دستگاه آسیاب ایستاده از طریق لینک اقدام نمایید.

ساختار دستگاه آسیاب برقی 1 کیلو گرم لیون استیل، پیچیده نیست بلکه تنها از یک مخزن کوچک، یک موتور بسیار قدرتمند، تیغه های تیز و برنده و غیره ساخته شده است. از این دستگاه آسیاب معمولا برای آسیاب نمودن ادویه هایی چون زردچوبه و دارچین، میوه های دارویی چون سنجد و غیره استفاده می کنند. این وسیله برای عطاری های بزرگ و معتبر بسیار مناسب است. جنس به کار رفته در تولید این محصول، ورقه های استیل است که می تواند بهترین جنس برای ساخت یک وسیله برقی باشد، زیرا ضد زنگ، بهداشتی و تمیز است. تمام این موارد دست به دست هم داده تا بتوانند یک عمر طولانی به این دستگاه هدیه دهند.

شرکت تجهیزات از فروشندگان بنام در زمینه ی محصولات فروشگاهی و خانگی می باشد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 – 02166087816
- 66003000-

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 785
نمایش همه
علاقه مندی ها ()