شماره سیم یکی از انواع لیبل موجود در بازار می باشد که با هدف شماره گذاری سیم و کابل های مختلف طراحی می شوند. شماره های پارتکس را می توان برای انواع سیم، تجهیزات مصارف الکتریکی، انواع کابل و مواردی از این قبیل استفاده نمود. با توجه به گسترش سیم کشی های مختلف، خرید و فروش شماره سیم رونق یافته است و اکثر شرکت های خدمات دهی که در حوزۀ سیم کشی ساختمان، برق، مخابرات و غیره فعالیت می کنند، خریداری می کنند. برای اطلاع از فروش اینترنتی شماره سیم به سایت مراجعه کنید.

کاربرد شماره سیم

همانطور که گفته شد، کاربرد شماره های سیم بسیار گسترده می باشد و متناسب با اندازه های مختلف سیم، ساخته می شوند. به دلیل حجم وسیع سیم و کابل درون جعبه های تقسم برق، تلفن، شبکه و غیره نیاز است که با خرید شماره سیم، شناسایی هر کدام از دسته های کابل را بیش از پیش راحت تر نمود و مدت زمان مونتاژ اتصالات سیم را کاهش داد. با خرید شماره سیم می توان امنیت کابل ها را بهبود بخشید و اشتباهات را به حداقل رساند، سهولت نگهداری و صرفه جویی در هزینه ها را شامل می شود.

انجام عملیات شماره گذاری سیم و کابل نیاز است که زمان وایرینگ یا سیم کشی صورت بگیرد و بر اساس مسیر حرکت سیم ها، شماره های اختصاصی در نظر گرفته شود. قیمت خرید شماره سیم ارزان است، به همین دلیل می توان با این روش به راحتی سیم ها را از یکدیگر تشخیص داد. برای خرید شماره سیم PTC  از طریق لینک اقدام نمایید.

فروش شماره سیم

شماره گذاری سیم ها به عوامل مختلفی چون اندازه سیم و قیمت تمام شدۀ سیم بستگی دارد. نکتۀ حائز اهمیت در رابطه با قیمت شماره سیم می توان گفت که دارای قیمت ارزان می باشد.

شرکت پارتکس سوئد جزء یکی از شرکت های صنعتی است که در عرصۀ فروش شماره سیم و لیبل های شماره گذاری فعالیت می کند. 

آدرس : تهران خیابان شهید بهشتی، خیابان مفتح،کوچه 14،پلاک 6، واحد 1

تلفن : 88543205     تلفن همراه : 09101520068   

  فكس :‌ 88753835

پست الكترونيك: info@partex.ir

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 695
نمایش همه
علاقه مندی ها ()