کاربرد لیبل پرینتر:

لیبل پرینتر چیست:

برای توضیح کاربرد لیبل پرینتر ابتدا به طور خلاصه به تعریف آن می پردازیم. لیبل پرینتر دستگاهی است که در مکان های مختلف بر حسب نوع استفاده و کاربرد آن استفاده می شود.  این دستگاه  دارای رول برچسب های از جنس هایی مانند کاغذ، پلاستیک و ... دارد و هم چنین دارای موادی به جای جوهر می باشد که به آن ریبون می گویند.جنس ریبون ممکن است از موم، رزین و یا ترکیب هر دو باشد. برای خرید و فروش لیبل پرینتر به سایت مراجعه کنید

کاربرد های این دستگاه:

دستگاه لیبل پرینتر بر حسب  نوع استفاده آن کاربرد های متفاوتی دارد. این دستگاه در دو نوع خانگی یا رو میزی و صنعتی تولید می شود.  این دستگاه روی وسیله های مختلف در فروشگاه، مراکز تولیدی و صنعتی و... برچسب می زند. این برچسب ها  حاوی اطلاعات مربوط به دستگاه می تواند باشد. در ادامه  با برخی کاربرد های اصلی این دستگاه آشنا می شویم:

برچسب زدن روی محصولات:

با لیبل پرینتر روی محصولات مختلفی برچسب گذاری می شود که برچسب ها تا زمانی که محصول به فروش برسد روی آن باقی می مانند. این لیبل حاوی اطلاعاتی مانند قیمت، بارکد، نام محصول، مشخصات کیفی محصول و ... می تواند باشد. برچسب زدن روی محصولات در کارخانه های تولیدی، کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک، اداره ها، فروشگاه ها و ... توسط دستگاه لیبل  پرینتر زده می شود.

برچسب زدن دارایی ها:

سازمان های تجاری قادر به استفاده از لیبل پرینتر و زدن برچسب مربوط به خود روی  سایر دارایی های ملکی خود هستند. این امر به صاحبان مشاغل اجازه می دهد تا از ابزار های مورد نیاز در یک روز و در مکانی مشخص استفاده کنند. مکان هایی که این دارایی ها گذاشته می شوند مثلا در قفسه یا. .. باید برچسب گذاری شوند تا به راحتی ردیابی شوند. جنس این برچسب ها باید مقاوم باشد. برای اطلاع از  قیمت پرینتر باکیفیت به سایت مراجعه کنید.

آزمایشگاه ها:

از دیگر مواردی که لیبل پرینتر در آن استفاده می شود می توان به آزمایشگاه ها اشاره کرد. این دستگاه روی بسته ها برچسب می زند. این برچسب ها حاوی اطلاعات مربوط به بسته و فرد مورد  نظر مربوط به بسته می باشد. لیبل های روی بسته باید از جنس مقاوم باشند تا در شرایط حمل و نقل آسیب نبینند.

هم چنین از کاربرد های دیگر لیبل پرینتر می توان استفاده در بیمارستان ها، بانک ها، دستگاه های خودپرداز و ... اشاره کرد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
خط ویژه چهار رقمی ← 0216123 همراه ← 09123124701  تماس : 02166087260 - 02166087261 02166087814- 02166087815 – 02166087816
- 66003000-

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 691
نمایش همه
علاقه مندی ها ()