اتصالات جوشی از قطعات پر کاربرد برای لوله کشی و اتصالات قطعات مختلف به یکدیگر می باشد. انواع اتصالات پک جوشی را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود که انواع اتصالات جوشی بدون درز مانیسمان، اتصالات جوش دادن به لوله های پلی اتیلن، اتصالات جوشی رزوه دار، اتصالات جوشی مانسمان، اتصالات سه راه تبدیل جوشی فشار قوی، اتصالات زانو جوشی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. برای خرید اتصالات جوشی به سایت مراجعه کنید.

کاربرد اتصالات جوشی فولادی و استیل

کاربرد عمدۀ اتصالات جوشی فولادی و استیل در تأسیسات ساختمان سازی، تجهیزات کشاورزی و صنعتی، صنعت پتروشیمی و نفت و گاز، اتصالات آبیاری قطره ای، تجهیزات لوله کشی ساختمان های مختلف، اتصالات تجهیزات سرمایشی و گرمایشی چون پکیج دیواری، فن کوئل، کولر گازی و موارد گستردۀ دیگری قابل مشاهده می باشد. خرید و فروش اتصالات جوشی بسیار گسترده می باشد و نیاز است برای پیاده سازی موفقیت آمیز سازه های مختلف از مناسب ترین اتصالات جوشی فولادی و یا استیل استفاده نمود.

با خرید اتصالات جوشی مقاوم و مستحکم می توان امنیت سازه های لوله کشی را در صنایع مختلف تضمین نمود. همچنین می توان انشعابات را بدون مسدود شدن و درزی به یکدیگر متصل نمود و دوام و ماندگاری سازه ها را افزایش داد. برای خرید زانو 90 درجه مانیسمان به سایت مراجعه کنید.

پخش انواع اتصالات جوشی در تهران

در حال حاضر پخش انواع اتصالات جوشی در تهران متمرکز می باشد و سایر شهرستان ها نیز متناسب با ظرفیت و نیاز، خرید و فروش انواع اتصالات جوشی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام می دهند. توجه داشته باشید که هنگام خرید اتصالات جوشی، مقاوم ترین جنس اتصالات پک را که عبارتند از اتصالات شیرآلات، فلنج، لرزه گیر، لوله اتصالات پلیمری، لوله های مانیسمان و غیره می باشند را خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی صنعت پایپ به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های پخش اتصالات جوشی فولادی و استیل در تهران و سایر شهرستان ها فعالیت می کند.

آدرس:  تهران خیابان خیام شمالی

ایمیل :   info@sanatpipe.com

بهترین و سریع ترین راه مشاوره ارتباط از طریق واتس آپ می باشد. در تماس با کارشناسان ما حتما اعلام بفرمایید از سمت سایت صنعت پایپ تماس می گیرید و از تخفیف ویژه برخوردار شوید.

شماره تماس کارشناس فروش : 09128994542

شماره واتس آپ :  09128994542

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 726
نمایش همه
علاقه مندی ها ()