شرکت معماری از جمله شرکت های مهندسی ساخت و ساز ساختمان محسوب می شود. پرسنل شرکت های معماری را مهندسان معمار و عمران تشکیل می دهد که متناسب با تخصص حرفه ای خود، انواع خدمات معماری را برای طراحی سازه و بازسازی ساختمان به متقاضیان ارائه می کند. مهندسین معماری متناسب با نوع فعالیتی که بر عهده می گیرند، وظایف مختلفی را در حوزه های مختلف ساخت و ساز انجام می دهند. برای اطلاع از خدمات شرکت معماری هیرادانا از طریق لینک ها اقدام نمایید.

مسئولیت های شرکت معماری

لیست مسئولیت های شرکت معماری بسیار زیاد می باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم. مدیریت پروژه های ساختمانی، نظارت بر امور تکنسین ها و کارگران، انجام محاسبات فنی و مهندسی در مراحل مختلف طراحی سازه، انجام نقشه کشی ساختمان و برآورد هزینه های پیش و حین اجرای پروژه های ساختمانی، طراحی دکوراسیون داخلی و  طراحی نمای ساختمان، برنامه ریزی برای طراحی و بازسازی ساختمان نمونه هایی از فعالیت هایی است که توسط شرکت های مهندسی معماری به صورت تخصصی ارائه می کنند.

شرکت های هلدینگ معماری در واقع به نوعی نظارت کامل اجرای پروژه های معماری را بر عهده می گیرند تا تمام مراحل اجرایی به بهترین شکل ممکن برنامه ریزی و پیاده سازی شود. مهندسین معمار با توجه به دانش تخصصی خود، تمام هزینه ها، نوع فونداسیون، تعداد ستون ها و تمام مسائل مربوط به اجرای پروژه های ساختمانی را برآورد می کنند و بر روی نقشه های استاندارد معماری ترسیم می کنند و سپس اقدام به راه اندازی پروژه می کنند. برای اطلاع از  مراحل طراحی نما با ما تماس بگیرید.

شرکت های فنی و مهندسی معماری بر اساس نوع فعالیتی که بر عهده می گیرند، مدیریت و نظارت بر پروژه های ساختمانی را انجام می دهند

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا چندین سال است که به صورت تخصصی به عنوان شرکت معماری و دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و مجری بسیاری از پروژه های ساختمانی می باشد. برای آگاهی از خدمات این هلدینگ می توانید با کارسناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 682
نمایش همه
علاقه مندی ها ()