بازسازی ساختمان از ایده هایی است که متناسب با سازه های فرسوده مطرح می شود. با استفاده از امکانات بازسازی ساختمان می توان خانه های فرسوده را با حداقل هزینه تعمیر و تجهیز نمود و مجدداً قابل سکونت نمود. عوامل زیادی در تخریب و فرسایش ساختمان دخیل می باشد که در نتیجۀ آن عمر سازه کاهش می یابد. به منظور زیبا سازی و نوسازی ساختمان می توان از تجهیزات مدرن و شیک استفاده نمود و نمای زیبا و قابل قبولی را ایجاد نمود. برای  اجرای اصولی بازسازی ساختمان به سایت مراجعه کنید.

بازسازی ساختمان های قدیمی

بیشترین افرادی که طرفدار بازسازی و نوسازی ساختمان می باشند، مالکان ساختمان های قدیمی می باشند. با استفاده از کفپوش های مدرن (چون پارکت، لمینت، سرامیک، سنگ، پوشش اپوکسی و غیره)، دیوارپوش های شیک و مدرن (چون کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری و ...)، جابجا نمودن تیغه های دیوار، تغییر کابینت آشپزخانه، تجهیز اتاق به کمد دیواری، نقاشی ساختمان و .... نمونه هایی از تغییراتی است که می توان در ساختمان های قدیمی ایجاد نمود. بدین وسیله می توان به بهترین شکل ممکن از فضای ساختمان استفاده نمود و در عین حال زیبا، شیک و مدرن به نظر برسد. برای اجرای بازسازی و نوسازی ساختمان به سایت مراجعه کنید .

مراحل بازسازی ساختمان بر اساس اصول و قواعد مشخص می باشد که حائز اهمیت است و در نهایت می توان به نتایج مورد دلخواه خود دست یافت. با نوسازی ساختمان می توان فضای داخلی را تغییر داد و به نوعی قابل سکونت نمود. استفاده از تکنیک های بازسازی ساختمان می توان طراحی دکوراسیون را بروز نمود و فضای فرح بخشی را بوجود آورد. مراحل اجرای بازسازی ساختمان باید به طور متوالی انجام شود و طرح قابل قبولی از دکوراسیون ایجاد شود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با سال ها تلاش توانسته تجربیات کار خود را به صورت رزومه های موفق طراحی دکوراسیون و بازسازی ساختمان پیاده سازی نموده است.

شماره همراه : 09125754921 

شعبه یک : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

 شعبه دو : تهران-همت غرب-خیابان شهید کبیری طامه-جنب بانک پاسارگاد-پلاک 3-واحد 2            شماره تماس : 44274146 - 44890732

ایمیل info@hiradana.com

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30   شماره تماس : 04433437314    09141409561

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

فکس :  44274146-021 

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 645
نمایش همه
علاقه مندی ها ()