مجری ذیصلاح به فرد و یا افرادی گفته می شود که مسئولیت کامل اجرای پروژه های ساختمانی را بر عهده می گیرد تا بتوانند به نحو احسنت تمام مراحل اجرایی پروژه را طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام دهند. در سال های اخیر عمل ساختمان سازی پیشرفت نموده است و بر تنوع ساخت و سازها افزده شده و به نوعی بخش خصوصی نیز علاقه مند به اجرای کارهای ساختمانی می باشند. بنابراین مجریان و مالکان ساختمان ها برای آنکه تمام مبانی حقوقی و قانونی ساخت و سازها رعایت شود، مجری و یا مجریان ذیصلاح را انتخاب می کنند که به این مسائل رسیدگی کنند.  برای در خواست  برگه مجری ذیصلاح  به سایت مراجعه کنید.

وظایف مجری ذیصلاح

از جمله وظایف مجریان ذیصلاح می توان به تعیین تعرفه ها بر اساس نوع خدمات مجریان، تعیین تشکل سازمانی بر نحوۀ عملکرد مجریان، پیگیری امور مربوط به بیمه کارگران و مجریان، بررسی ساز و کارمحاسبات مالی و چگونگی ارجاع کار، انجام هماهنگی های لازم با سازمان های مرتبط دارایی و محاسبات مالیاتی و غیره اشاره نمود. تمام فعالیت های فنی و مهندسی مجریان ذیصلاح داخل قرارداد ذکر می گردد و پیش از اجرای پروژه های ساختمانی نسبت به آنها توافق صورت می گیرد.

وظیفۀ مجری ذیصلاح این است که بخش های مختلف کار را به پیمانکاران جزء و دیگر اشخاص واگذار می کنند و بدین وسیله مدیریت بهتری بر اجرای پروژه خواهد داشت. قابل ذکر است که مجریان ذیصلاح با پروانۀ اجرای ساختمانی می توانند به عنوان مجریان طرح فعالیت خود را انجام دهند. برای اطلاع از خدمات مشاوره فنی و مهندسی به سایت مراجعه کنید.

هزینه ای که مجریان ذیصلاح دریافت می کنند بر اساس نوع خدماتی است که ارائه می دهند و از همان ابتدای اجرای پروژه بر سر آن توافق صورت می گیرد و در برخی از موارد به صورت درصدی در مابین اجرای پروژه دریافت می گردد.

هلدینگ ساختمانی بنیادین سازه پویان با استفاده از مهندسان و متخصصان ذیصلاح، قادر به انتخاب و اجرای امور مجری ذیصلاح می باشد. برای أخذ مشاوره می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمائید.

آدرس: خیابان توحید ابتدای خیابان فرصت شیرازی پ ۱۳۳ واحد دو

تلفن های تماس: ۰۲۱۶۶۵۷۶۳۸۴ - ۰۲۱۶۶۹۲۶۲۱۹

تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۴۷۳۱۷۱

شماره تلگرام: ۰۹۳۷۸۱۴۲۹۳۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 668
نمایش همه
علاقه مندی ها ()