خرید و فروش اینترنتی کود کلسیم نیترات را در سراسر جهان شاهد می باشیم که با هدف بهبود وضعیت رشد گیاهان و ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته می شود. به دلیل جبران کمبود کلسیم و نیتروژن گیاهان می باشد که از کود کلسیم نیترات استفاده می شود. قابل ذکر است که نحوۀ مصرف کود کلسیم نیترات برای هر کدام از دسته بندی های گیاهان با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای پرورش مرکبات می توان کود کلسیم نیترات را از ابتدای فصل رشد تا انتهای فصل به میزان 5 الی 7 کیلوگرم در هر هکتار به صورت هفته ای در آب آبیاری حل نمود و به درختان داد. قابل ذکر است که اگر قصد مصرف کود کلسیم نیترات را به روش محلول پاشی دارید، باید 2-1 کیلوگرم در هزار لیتر مورد استفاده قرار گرفته شود.

خرید و فروش کود کلسیم نیترات ارزان

در حال حاضر به دلیل رونق تولید کودهای شیمیایی در ایران، خرید و فروش کود کلسیم نیترات ارزان شده است و متناسب با متراژ زمین های زراعی، می توانید از بسته بندی های مختلف کود کلسیم نیترات استفاده نمائید که مقرون به صرفه باشد. از خواص کود کلسیم نیترات می توان به افزایش ماندگاری محصولات کشاورزی پس از برداشت اشاره نمود. همچنین گیاهان را از بیماری و آفت زدگی در امان نگه می دارد. با مصرف کود کلسیم نیترات می توان رشد گیاهان را تقویت نمود و بدین وسیله قدرت دیواره های سلول میوه جات و ساقه های گل های زینتی را افزایش داد. برای خرید نیترات کلسیم کشاورزی با قیمت مناسب به سایت مراجعه کنید.

هنگام خرید کلسیم نیترات توجه داشته باشید که متناسب با حجم فعالیت کشاورزی خود با قیمت ارزان و درصد کیفیت بالا خریداری نمائید. با استفاده از کود کلسیم نیترات می توان جذب کاتیون های منیزیم، پتاسیم و کلسیم را بهبود بخشید.

شرکت هگمتان شیمی آریا با سال ها تجربۀ توزیع کود کلسیم نیترات، قادر به ارائه مشاوره جهت خرید کود کلسیم نیترات با قیمت ارزان می باشد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()