قیمت خرید کود کلسیم نیترات به میزان ترکیبات، حجم و نوع بسته بندی بستگی دارد. به عنوان مثال قیمت کود کلسیم نیترات یک کیلوگرم پاکتی ارزان تر از کلسیم نیترات قوطی باشد. کود کلسیم نیترات از ترکیبات اصلی کلسیم، نیترات، سدیم  و ph تشکیل می شود که برای رشد گیاهان مؤثر می باشد. مهم ترین قابلیت کود کلسیم نیترات این است که با سرعت بالا در آب حل می شود و دارای قدرت جذب بالا توسط ریشۀ گیاهان می باشد.

قیمت کود کلسیم نیترات 4 آبه

در صورت تمایل به خرید کود کلسیم نیترات، بهتر است به شرکت و فروشگاه های معتبر فروش کود کلسیم نیترات مراجعه کنید و پس بررسی و مشورت با کارشناسان متخصص، اقدام به خرید مناسب ترین کود شیمیایی نمائید. قیمت کود کلسیم نیترات 4 آبه به میزان درصد کلسیم و نیتروژن موجود در کود بستگی دارد. ضمن آنکه می توانید متناسب با حجم کشت و کار، حجم مقرون به صرفه ای از کود کلسیم نیترات را خریداری نمائید.

افزایش استحکام قشای سلولی محصولات کشاورزی، بهبود رشد ریشۀ گیاهان، افزایش مقاومت گیاهان نسبت به کمبود آب، افزایش تحمل گیاهان نسبت به بیماری و آفات و افزایش دوام و ماندگاری محصولات کشاورزی پس از برداشت از جمله مزایای متعدد کلسیم نیترات 4 آبه می باشد که عامل افزایش فروش کود کلسیم نیترات شده است. با در نظر گرفتن این موارد، باید توجه داشته باشید که حجم، میزان و زمان مصرف کود کلسیم نیترات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد برای اینکه به نتیجۀ مورد دلخواه دست پیدا کنید، طبق دستورالعمل مصرف باید از کود کلسیم استفاده شود، در غیر اینصورت ممکن است رشد گیاهان با اختلال مواجه شود. برای خرید از  فروشگاه اینترنتی نیترات کلسیم صنعتی از طریق لینک اقدام نمایید.

شرکت هگمتان شیمی آریا، با استفاده از کادر متخصص توانسته مرغوب ترین کودهای کلسیم نیترات را با بازدهی بالا تولید و به فروش برساند. شما کشاورزان می توانید برای دریافت لیست قیمت کود کلسیم نیترات با واحد فروش تماس بگیرید.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()