قیمت فروش کلسیم نیترات خشک و پودری ، با توجه به میزان و نوع بسته بندی مشخص می گردد. به همین دلیل بر مبنای میزان حجم کشت و کار خود، می توانید مناسب ترین حجم بسته بندی کود کلسیم نیترات خشک را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری نمائید. دلیل عمدۀ استفاده از کودهای شیمیایی این است که برخی از مواد آلی و معدنی به راحتی در آب حل نمی شوند، به همین دلیل نیاز است که از کودهای شیمیایی برای تقویت خاک استفاده شود.

قیمت خرید کلسیم نیترات خشک و پودری

قیمت خرید کلسیم نیترات خشک و پودری به میزان حجم بسته بندی کودهای شیمیایی بستگی دارد. در نتیجه به راحتی می توان متناسب با وسعت کشت و کار خود، مناسب ترین حجم بسته بندی کود کلسیم نیترات را خریداری نمائید. از مهمترین مزیت های کود نیترات کلسیم این است که به راحتی در آب حل می شود و از طریق ریشه، جذب گیاهان می شود و در رشد گیاه و کیفیت میوه جات تأثیر مثبت می گذارد. استفاده از کلسیم نیترات برای پرورش گیاهان ضرورت دارد و به رشد گیاهان کمک می کند، ضمن آنکه از سرمازدگی، پوسیدگی، سیاه شدن گلگاه، چوب پنبه ای شدن میوه جات جلوگیری می کند. با افزودن کود شیمیایی کلسیم نیترات، می توان مقاومت گیاه را نسبت به بیماری ها افزایش داد و عمر میوه ها و صیفی جات را هنگام انبارداری بهبود بخشید. برای اطلاع از  قیمت بهترین نیترات کلسیم صنعتی از طریق لینک اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که میزان و زمان مصرف کود کلسیم نیترات حائز اهمیت است، به همین دلیل در صورت عدم رعایت نکات دستوالعمل مصرف، ممکن است شاهد نتایج عکس باشید و رشد گیاهان متوقف شود و یا به طور کلی از بین برود.

شرکت هگمتان شیمی آریا، چندین سال است که در حوزۀ تولید، فروش و صادرات کودهای شیمیایی در ایران فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی انواع کود شیمیایی را برای متقاضیان فراهم نموده است.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()