میزان مصرف کلسیم نیترات برای گیاهان به نوع گیاه بستگی دارد. متناسب با نوع محصولات کشاورزی و پرورش گیاهان، باید مقدار مشخصی از کود شیمیایی را استفاده نمود. به همین دلیل هنگام خرید و فروش کود کلسیم نیترات، دستورالعمل استاندارد کود شیمیایی به شما داده می شود تا بر اساس نوع کشت محصول، از بهترین روش مصرف کلسیم نیترات استفاده نمائید تا تأثیر مثبت بر روی پرورش محصولات گیاهی شما داشته باشد.

میزان مصرف کلسیم نیترات در پرورش درختان میوه

خوشبختانه سطح دانش کشاورزان گسترش یافته و در نتیجۀ آن، آگاهی آنها نسبت به میزان مصرف و زمان استفاده از کود نیترات کلسیم افزایش یافته است. همانطور که آگاه می باشید، نوع پرورش گیاه ( پرورش صیفی جات، درختان میوه دانه دار، درختان میوه هسته دار، پرورش مرکبات و تولید نشاء و خزانه ) بر روی دستورالعمل میزان و زمان مصرف کود نیترات کلسیم تأثیر می گذارد و با یکدیگر متفاوت می باشد. به عنوان مثال برای درختان میوه دانه دار  و هسته دار، از ابتدای فصل رشد تا انتهای فصل می توان 5 الی 7 کیلوگرم در هکتار به صورت آبیاری کودی به درختان داده شود. ضمن آنکه می توان به صورت 2-1 کیلوگرم در هزار لیتر به صورت محلول پاشی به درختان کود کلسیم نیترات داده شود.

فروش کلسیم نیترات با کیفیت بالا

با رشد دانش کشاورزی و تولید کودهای شیمیایی، کیفیت تولید محصولات کشاورزی بیش از پیش ارتقاء یافته است. در نتیجه کشاورزان با خرید کود کلسیم نیترات و دیگر کودهای شیمیای در صدد افزایش بازدهی محصولات کشاورزی می باشند. برای اطلاع از  هزینه ی خرید کلسیم نیترات برای کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در عرصۀ تولیدو فروش کلسیم نیترات با کیفیت بالا و قیمت ارزان می باشد. این مجموعه به دلیل تجربه های فراوانی که در زمینۀ ساخت انواع کود شیمیایی کسب نموده است، می تواند شما را با میزان و زمان مصرف کلسیم نیترات آشنا سازد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()