کلسیم آمونیوم نیترات از دیگر محصولات کود شیمیایی است که با هدف بهبود وضعیت کشت و کار کشاورزان تولید شده است. کلسیم نیترات کلسیم خاک در آب حل نمی شود و به همین دلیل گیاهان با کمبود کلسیم و نیتروژن مواجه می شوند که این مسئله موجب رشد ناقص و مریض شدن گیاهان می گردد. با این تفاسیر خرید و فروش کلسیم آمونیوم نیترات رونق یافته است و کشاورزان برای بهبود وضعیت رشد میوه جات از انواع کود شیمیایی استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت خرید کلسیم آمونیوم نیترات به سایت مراجعه کنید.

مزایای کلسیم آمونیوم نیترات

منبع غنی کلسیم و نیتروژن برای تمام گیاهان، عدم عناصر شیمیایی سنگین مضر، سازگاری بالا با کلیۀ خاک ها و انواع کشت هیدرو پونیک، افزایش زمان انبارداری میوه جات و صیفی جات پس از برداشت، استحکام گیاهان نسبت به بیماری و آفات، جلوگیری از ریزش و نازک شدن ساقه های گل، افزایش تحریک پذیری ریشه و تاج گیاهان، ضخیم شدن قشای سلولی گیاهان و ... مواردی است مزایای عمدۀ کلسیم آمونیوم نیترات گرانول می باشد. با خرید کلسیم آمونیوم نیترات می توانید سلامت و کیفیت محصولات کشاورزی خود را بهبود ببخشید و باعث رونق کسب و کار خود شوید.

خرید و فروش کلسیم آمونیوم نیترات

برای خرید مرغوب ترین کلسیم آمونیوم نیترات می توانید با افراد متخصص مشورت نمائید و بر اساس نوع فعالیت کشاورزی خود، خرید بهترین کود شیمیایی را انجام دهید. با خرید کود کلسیم آمونیوم نیترات قیمت ارزان می توانید محصولات با کیفیت و مرغوبی را پرورش دهید و بدین وسیله درآمد زایی خود را ارتقاء ببخشید. توجه داشته باشید که زمان استفاده از کود شیمیایی نیاز به دانش دارد. برای خرید و فروش نیترات کلسیم کشاورزی به سایت مراجعه کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا با استفاده از تجربیات متعددی که در عرصۀ صنعت کشاورزی بدست آورده است. در نتیجه برای جلب رضایت کشاورزان و باغداران، خدمات مشاورۀ خرید بهترین کود شیمیایی کلسیم آمونیوم را با دستور مصرف به شما متقاضی گرامی ارئه می دهد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()