کود کلسیم نیترات 4 آبه به عنوان یکی از کودهای شیمیایی پرکاربرد در مصارف کشاورزی و باغداری می باشد. در حال حاضر برخی از شرکت ها به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش کود کلسیم نیترات 4 آبه فعالیت می کنند. چنین شرکت هایی با فروش کود شیمیایی به کشاورزان این امکان را می دهند که محصولات با کیفیت را روانۀ بازار کنند و رشد فروش محصولات خود را افزایش دهند. برای خرید اینترنتی کود کلسیم نیترات 4آبه به سایت مراجعه کنید.

خواص کود کلسیم نیترات 4 آبه

کود کلسیم نیترات همانند هر کود شیمیایی دیگر دارای یکسری خواص عمده می باشد که بر اساس آنها به کار برده می شوند. از مشخصات ظاهری کود کلسیم نیترات 4 آبه می توان به ترکیب غیر آلی سفید رنگ آن اشاره نمود که به عنوان یکی از نمک های پر کاربرد کلسیم شناخته می شود و دارای خاصیت حلالیت بالا در آب می باشد. این مسئله موجب جذب سریع کود شیمیایی کلسیم نیترات توسط ریشه های گیاهان می گردد و رشد سریع سبزیجات و میوه جات را شاهد خواهیم بود. با مصرف کود شیمیایی کلسیم نیترات 4 آبه می توان برخی از مشکلات رشدی میوه ها را بهبود بخشید که عبارتند از : پوسیدگی میوه ها، کاهش عمر میوه و گل زینتی، کاهش مقاومت نسبت به بیماری ها، سرمازدگی گیاهان و میوه جات،ضعیف بودن ضخامت دیواره سلولی، حالت چوب پنبه ای شدن میوه ها، سیاه و لکه دار شدن میوه ها و غیره می باشد. برای خرید بهترین نیترات کلسیم صنعتی از طریق لینک ها اقدام نمایید.

فروش کود کلسیم نیترات 4 آبه

فروش کود کلسیم نیترات 4 آبه به صورت کاملاً تخصصی می باشد و افراد که تجربۀ کافی در رابطه با مواد شیمیایی و کودهای شیمیایی دارند، می توانند توصیۀ خرید کود شیمیایی دهند.

برای خرید کود شیمیایی کلسیم نیترات می توانید از مشاوره های کارشناسان شرکت هگمتان شیمی آریا بهره مند شوید و با قیمت ارزان، مناسب ترین کود شیمیایی را خریداری نمائید.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 713
نمایش همه
علاقه مندی ها ()