نیترات کلسیم خشک و پودری از جمله انواع مواد اولیه شیمیایی کشاورزی است که متناسب با رشد گیاهان ساخته شده است. کود نیترات کلسیم خشک و پودری از جمله نمک های پر مصرف کلسیم به رنگ سفید است که دارای خاصیت حلالیت بالا در آب می باشد و به راحتی می تواند جذب گیاهان شود. کود نیترات کلسیم از ترکیبات کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم تشکیل شده است که مصاورف زیادی در کشاورزی دارد.

فروش نیترات کلسیم خشک و پودری

در حال حاضر به دلیل تسریع بخشیدن به رشد سبزیجات و درختان میوه، فروش نیترات کلسیم خشک و پودری را شاهد می باشیم که تحول شگرفی را در رشد گیاهان شاهد می باشیم. از مهمترین اثرات کود کلسیم نیترات می توان به افزایش قدرت دیواره های سلول گیاهان، بهبود کیفیت گیاهان، افزایش دوام و ماندگاری محصولات پس از برداشت، افزایش مقاومت گیاهان در مقابل بیماری ها و آفات، افزایش مقاومت گیاهان نسبت به تحمل تنش های ناشی از گرما و غیره اشاره نمود که بدین وسیله رشد گیاهان را در مدت زمان کوتاهی شاهد خواهیم بود. در حال حاضر مصرف مواد شیمیایی کود کشاورزی بسیار زیاد می باشد که بتواند کمبودهای مواد شیمیایی را مرتفع سازد.

خرید نیترات کلسیم خشک و پودری

انواع مواد شیمیایی نیترات کلسیم در بازار موجود می باشد که می توان به نیترات کلسیم صنعتی و نیترات کلسیم کشاورزی اشاره نمود. کشاورزان و باغداران برای بهبود وضعیت رشد گیاهان، اقدام به خرید کود نیترات کلسیم خشک و پودری می کنند تا بدین وسیله کمبودهای خاک را مرتفع سازند. به دلیل عدم حلالیت کلسیم کربنات موجود خاک در آب، موجب شده است تا مهندسان کشاورزی از مواد شیمیایی نیترات کلسیم پودری محلول در آب استفاده نمایند. برای خرید و فروش نیترات کلسیم صنعتی به سایت مراجعه کنید.

شرکت هگمتان شیمی آریا با سالها تلاش در حوزۀ تولید مواد شیمیایی و کودهای کشاورزی توانسته صنعت کشاورزی را بهبود ببخشد.

شماره های تماس:  ۰۹۱۸۵۴۱۷۳۲۹  -  ۰۹۱۸۳۱۱۹۳۹۵  -  ۰۹۱۸۹۱۲۶۳۴۹

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()