در کارخانجات و صنایع از مواد اولیه گوناگونی بمنظور تولید محصول مورد  استفاده قرار میگیرد که یکی از پر کابردترین این مواد باید به سود پرک اشاره نمود. سود پرک از جمله موادی است سفید رنگ و همچنین پولکی شکل و البته با خاصیت خورندگی که به همین دلیل برای کار و استفاده از آن باید نکات ایمنی را به طور کامل رعایت نمود تا آسیب و حساسیتی برای پوست ایجاد نشود. این ماده خورنده میتواند به راحتی رطوبت موجود در هوا را جذب کند و هنگامی که با آب مخلوط شود میتواند گرمای قابل توجهی را تولید کند. از جمله مهمترین ویژگی های سود پرک میتوان به چربی بسیار قوی، خنثی کننده محیط های اسیدی و تنظیم کننده PH را نام برد. برای خرید و فروش سود پرک به سایت مراجعه کنید

کاربرد سود پرک

سود پرک کاربرد های زیادی در صنایع دارد که در ادامه به برخی از این کابردهای سود پرک اشاره خواهیم نمود. از جمله صنایعی که از این ماده پر کابرد بیشترین میزان استفاده را دارند باید به صنایع غذایی، صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی، الکل سازی، صنایع باتری سازی، صنایع تولید کاشی و سرامیک، تولید شوینده ها، صنایع کارتن سازی، صنایع تولید چربی گیر و جرم گیر، صنایع نساجی، صنایع رنگ رزی، صنایع نفت و گاز و همچنین پترو شیمی، صنایع ابریشم مصنوعی، در آزمایشگاه ها، صنایع تولید چسب، صنایع تولید مواد ضد عفونی کننده و همچنین صنایع احیا پلاستیک اشاره نمود. برای خرید مواد شیمیایی پودری به سایت مراجعه کنید.

 البته سود پرک کاربرد های دیگری نیز دارد که در این مطلب تنها به برخی از کاربرد های مهم آن اشاره شد. برای تهیه و خرید سود پرک بهتر است فروشگاه هایی را انتخاب کنید که بتوانند اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار دهند. فروشگاه دیجی شیمی از جمله فروشگاه هایی است که میتوانید با انتخاب آن سود پرک با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت را خریداری نمایید. این فروشگاه عرضه کننده انواع محصولات شیمیایی با سابقه طولانی در کشور میباشد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل  info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()