حتما با وایتکس که بعنوان یک جرم بر و یا ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار میگیرد آشنایی دارید. جالب است بدانید که نام دیگر وایتکس آب ژاول میباشد. آب ژاول محلولی است که از درصدی سدیم هیپوکلریت محلول در آب تشکیل شده است که البته نسبت ترکیب آن با آب نیز متفاوت  میباشد. آب ژاول ماده ای خظرناک برای سلامتی است و  به همین دلیل برای استفاده از آن همواره باید نکات ایمنی جدی گرفته شود. این محلول  در صورتیکه به صورت مستقیم مصرف شود میتواند کشنده نیز باشد زیرا اسید آن باعث بروز آسیب های جدی به سیستم گوارشی و بطور کلی بدن فرد میگردد. برای اطلاع از فروش اینترنتی آب ژاول به سایت مراجعه کنید.

 همچنین استشناق گاز تولید شده از آن میتواند ناراحتی های ریوی و در نوع خوشبینانه حساسیت را به همراه داشته باشد. آب ژاول ماده ای خورنده است پس در نتیجه نمیتوان آنرا در مخازنی که امکان خوردگی و فرسایش در آنها وجود دارد نگهداری نمود. برای نگهداری از آب ژاول در صنایع معمولا از بشکه های پلاستیکی استفاده میشود زیرا پلاستیک مقاومت خوبی را در برابر این ماده دارد. این محلول به حدی در جرم زدایی قوی عمل میکند که معمولا از آن برای از بین بردن میکروب های بسیار سر سخت استفاده میشود.

تولید آب ژاول در ایران

در کشور ما شرکت های زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این محلول فعالیت میکنند و آنرا با نام تجاری وایتکس به فروش میرسانند. البته ممکن است برخی شرکت ها نیز با عدم استفاده از نام وایتکس آنرا با نامی همچون مایع سفید کننده بفروش برسانند. در تولید آب ماژول باید استاندارد هایی لحاظ شود که این استاندارد ها جهانی هستند. بیشتر شرکت ها از این استانداردها برای تولید آب ماژول پیروی میکنند اما برخی نیز وجود دارند که چندان بر این استاندارد ها پایبند نیستند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین آب ژاول که مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید شده باشد میتوانید با کارشناسان فروشگاه دیجی شیمی تماس حاصل نمایید. برای خرید شوینده و رسوب بر به سایت مراجعه کنید

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل  info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()