یکی از انواع اسیدهای پرکاربرد در صنایع و بمنظور تولید انواع محصولات شیمیایی و شوینده که از اسیدهای بی رنگ و بی بو نیز محسوب میگردد اسید کلریدریک میباشد. اسید کلریدریک در صنایعی همچون صنایع تولید مواد شوینده کاربرد زیادی دارد و از آن برای تولید محصولاتی که میتوانند لکه های قوی را از بین ببرند مورد استفاده قرار میگیرد. برای اطلاع از  فروش اسید کلریدریک به سایت مراجعه کنید.

 این اسید با وجود اینکه از دسته اسیده های بی رنگ و بی بو محسوب میگردد  اما از خورندگی بالایی برخوردار است و همچنین در صورت استنشاق گاز آن میتواند آسیب های زیادی را برای فرد در پی داشته باشد. همچنین در صورتی که حین کار با‌آن قطره ای از اسید بر روی اعضای بدن بچکد میتواند آسیب جدی را به فرد وارد آورد پس در استفاده از آن باید احتیاط لازم و کافی به خرج داده شود. از دیگر عوارضی که ممکن است با استفاده ناصحیح از این اسید بوجود آید باید به بروز مشکلاتی برای دستگاه گوارش اشاره نمود. گاز این اسید میتواند به دستگاه گوارش فرد اسیب برساند و خود را با ناراحتی های گوارشی مانند سوزش معده آشکار سازد.

فروش اسید کلریدریک

برای خرید اسید کلریدریک و خرید انواع اسید باید به مراکزی مراجعه نمایید که بصورت تخصصی در زمینه فروش این محصول فعالیت میکنند. فروش اسید کلریدریک کاری تخصصی است و باید دانش کافی در این زمینه وجود داشته باشد. معمولا در شرکت ها و مجموعه های عرضه کننده اسیدها از افرادی کمک گرفته میشود که بتوانند فروش اسید کلریدریک را با ارائه مشاوره  انجام دهند. خریدار باید نسبت به این نوع اسید اطلاعاتی را در اختیار داشته باشد و سپس خرید خود را انجام دهد. یکی از شرکت هایی که بصورت تخصصی در زمینه فروش مواد شیمیایی و اسیدی فعالیت میکند و با کارشناسان زبده خود امکان ارائه مشاوره را برای خریدار فراهم آورده است شرکت دیجی شیمی میباشد.

آدرس : تهران - میدان خراسان - خیابان 17 شهریور جنوبی 

چهارراه تیر دو قلو - خیابان قاسم مهاجر - پلاک 56

ایمیل  info@digishimi.com

تلفن پشتیبانی : 02136303710

کد پستی : 1793764611

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()