موکت ها در دسته بندی های بسیاری در بازار به فبوش می رسند که همیشه طرفداران خود را دارند زیرا موکت کفپوشی خوب با قیمت مناسب است که بسیاری از افراد موکت را به عنوان کفپوش ترجیح می دهند. در واقع موکت دارای زیبایی بسیاری است که دارای تنوع بالا می باشد همچنین موکت عایقی مناسب در مقابل گرما و سرما است و علاوه بر این مزایا داشتن کفپوشی نرم و راه رفتن بر روی آن بسیار خوب و خوشایند می باشد به خصوص برای افرادی که دارای فرزند هستند نیز انتخاب مناسبی است. موکت پالاز از برند های معروف در صنعت موکت بافی است. کارخانه ی موکت پالاز از بهترین و به روز ترین تجهیزات برای تولید موکت پالاز استفاده می کند. تولید موکت پالاز با مواد اولیه مرغوب انجام شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. برای خرید اینترنتی موکت پالاز به سایت مراجعه کنید.

اگر شما هم می خواهید موکتی با بهترین کیفیت و قیمت داشته باشید به شما پیشنهاد می شود موکت پالاز را انتخاب کنید زیرا کیفیت و طرح های بی نظیر پالاز موکت شما را راضی نگه خواهد داشت. کارخانه ی پالاز موکت انواع موکت را در رنگ بدی گسترده ای تولید کرده و به ما امکان انتخاب راحت از میان تنوع طرح هایش را داده است.

خرید موکت پالاز

در زمان خرید موکت پالاز باید به دکوراسیون منزلتان دقت داشته باشید و رنگ بندی را انتخاب کنید که مناسب با دکوراسیونتان باشد همچنین اگر برای محیطی کوچک می خواهید خرید موکت پالاز را انجام دهید سع کنید از رنگ های گرم با طرح های شلوغ استفاده نکنید و بهتر است از رنگ های سرد تک رنگ یا دارای طرح های ریز و کم انتخاب کنید تا فضا را بازتر نشان دهد. بنابراین انتخاب یک موکت خوب مانند موکت های پالاز باید از فروشگاه معتبر مانند فروشگاه اینترنتی مای دکوری انجام گیرد. برای خرید از  فروشگاه اینترنتی موکت به سایت مراجعه کنید

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 656
نمایش همه
علاقه مندی ها ()