پارکت آرتا یکی از انواع پارکت لمینت است که بسیار مقاوم و مستحکم است. در حال حاضر خرید و فروش پارکت آرتا را که ساخت کشور ایران می باشد را شاهد می باشیم. به دلیل نوع طراحی با کیفیتی که پارکت های آرتا دارد، از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد. سبک طراحی پارکت آرتا مدرن است و این مسئله باعث شده بیشتر برای دکوراسیون های داخلی مدرن از مزایای پارکت لمینت آرتا استفاده شود. . برای خرید انواع پارکت آرتا به سایت مراجعه کنید.

مشخصات فنی پارکت آرتا

از مشخصات فنی پارکت آرتا می توان به 8 تایل در یک بسته بندی، ابعاد 1290*190، ضخامت 8 میلی متر، ضد آب، ضد خش، مقاوم در برابر تابش نور خورشید و همچنین مقاومت سایشی AC4 اشاره نمود. از پارکت های آرتا می توان برای مکان های تقریباً پر تردد استفاده نمود که فشار قابل توجهی بار را می تواند تحمل کند. در ضمن پارکت آرتا ایرانی نسبت به خط و خش ناشی از سایش کشیدن وسیله ای بر روی کفپوش پارکت آرتا مقاوم می باشد. با توجه به لمینت بودن پارکت های آرتا، از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد که این مسئله موجب جلوگیری از نفوذ آب به لایه های پارکت می شود. از دیگر مشخصات فنی پارکت لمینت می توان به نصب راحت و در عین حال پاکیزگی راحت پارکت لمینت آرتا اشاره نمود. برای اطلاع از  قیمت خرید پارکت لمینت به سایت مراجعه کنید.

قیمت خرید پارکت آرتا

خوشبختانه تنوع پارکت لمینت بسیار زیاد می باشد که این مسئله موجب کاهش قیمت خرید پارکت آرتا گشته است. امروزه می توان با قیمت ارزان، پارکت لمینت آرتا ایرانی با کیفیت خریداری نمود که چندین سال بتوان از مزایای متنوع پارکت لمینت استفاده نمود و نیاز به تعویض زود هنگام نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با استفاده از کادر پرسنل متخصص در حوزۀ پخش پارکت آرتا در تهران فعالیت می کند. فروشگاه مای دکوری برای رشد و توسعۀ فعالیت خود، در کنار رفاه حال مشتریان، خرید و فروش اینترنتی پارکت آرتا را با قیمت ارزان و به صورت تضمین شده فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()