پارکت به عنوان یکی از کفپوش های چوبی محسوب می شود که طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب نموده است. پارکت چوبی و پارکت لمینت دو دستۀ اصلی پارکت است که مورد استفاده قرار گرفته می شوند و به عنوان بهترین گزینه برای پوشش کف منازل محسوب می شود. پارکت ها از نظر کاربرد، محدودیت مکانی ندارند و می توان جهت کفپوش شرکت ها و محیط های اداری نیز از مزایای کفپوش پارکت بهره برد. برای خرید و فروش پارکت به سایت مراجعه کنید.

خرید پارکت و پارکت لمینت

امروزه خرید پارکت و پارکت لمینت را شاهد می باشیم که البته هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. از معایب پارکت چوبی می توان به مقاومت پایین کفپوش پارکت نسبت به آب و قیمت گران اشاره نمود که موجب ساخت پارکت لمینت شده است. پارکت چوبی از ورقه های فشرده چوبی HDF، ام دی اف با روکش پی وی سی ساخته شده اند که موجب استحکام بالای کفپوش پارکت نسبت به آب، تابش اشعۀ UV، تنوع رنگ بندی و طرح و همچنین قیمت ارزان پارکت گشته است. با این تفاسیر می توان از پارکت لمینت به عنوان یکی از بهترین کفپوش ها نام برد. در ضمن از پارکت لمینت با نام پارکت ضد آب نیز یاد می شود که مسئله موجب گسترش کاربرد کفپوش پارکت لمینت داخل مکان هایی چون استخرها، مناطق آب و هوای شرجی، آشپزخانه های صنعتی، راهرو هتل، رستوران و غیره شده است.

قیمت انواع پارکت

قیمت انواع پارکت را می توانید از فروشگاه های معتبر اینترنتی که در حوزۀ خرید و فروش لوازم و تجهیزات چوبی از جمله انواع پارکت فعالیت دارند، پرس و جو کنید و متناسب با سبک مورد دلخواه خود، بهترین پارکت لمینت را سفارش دهید. برای خرید اینترنتی پارکت دکو  از طریق لینک اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی مای دکوری با سالها تجربه توانسته فعالیت خود را گسترش داده و بدین وسیله موقعیت مناسب را برای متقاضیان خرید اینترنتی پارکت با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان فراهم نموده است.

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، کوچه هداوند ، پلاک30 واحد8

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()