از کاغذ دیواری های نسل جدید که چند سالی میشود به دنیا  و به بازار مصرف معرفی شده است و در طی چند سال حضور خود توانسته نظر علاقمندان به این نوع پوشش یعنی کاغذ دیواری را به خود جلب کند کاغذ دیواری سه بعدی میباشد. انواع کاغذ دیواری همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست از طرح  های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و با مشاهده طرح ها به راحتی میتوانید به زنده بودن آنها پی ببرید. طرح های کاغذ دیواری های سه بعدی به گونه ایست که میتواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند در حالیکه کاغذ دیواری های معمولی شاید به این اندازه نتوانند در جلب توجه مخاطب تاثیر گذار باشند. انواع و اقسام کاغذ دیواری سه بعدی وجود دارد که تفاوت آنها در طرح های آنها میباشد. طرح های کاغذ دیواری بسیار متنوع هستند و میتوانید متناسب با دکوراسیون داخلی خود  کاغذ دیواری را خریداری نمایید.

انواع کاغذ دیواری

فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا از دسته فروشگاه های فعال در کشور میباشد که میتوانید بدون مراجعه حضوری نیز کاغذ دیواری مورد نیاز خود را خریداری نمایید. این فروشگاه کارشناسانی را در اختیار دارد که از سالها تجربه در زمینه فروش کاغذ دیواری برخوردار هستند و میتوانید با استفاده از تجربه بالای این کارشناسان کاغذ دیواری مورد نیاز و متناسب با سلیقه خود را خریداری نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا امکان فروش انواع کاغذ دیواری های سه بعدی مانند فروش کاغذ دیواری های داماسک را آن هم بصورت غیر حضوری برای شما میسر کرده است و در صورتیکه قصد دارید تا بدون خروج از منزل و از راه دور خرید خود را انجام دهید تنها کافیست با پرسنل این مجموعه تماس حاصل کرده و پس از دریافت مشاوره و انتخاب کاغذ مناسب خرید خود را انجام دهید.

خرید انواع کاغذ دیواری پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 608
نمایش همه
علاقه مندی ها ()