برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی اگر به یک فروشگاه فروش حضوری دسترسی ندارید پیشنهاد میکنیم تا به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهید. فروشگاه هایی وجود دارند که از طریق وب سایت فروشگاهی خود و یا بصورت تلفنی فروش کاغذ دیواری را انجام می دهند که با بهره مندی از خدمات این فروشگاه های فروش کاغذ دیواری های ارزان به راحتی میتوانید خرید خود را انجام دهید و نیازی به حضور در فروشگاه ها وجود نخواهد داشت. این روش فروش کاغذ دیواری برای  افرادی که زمان کافی برای خرید کاغذ دیواری ندارند نیز یک روش کاملا ایده آل و مناسب محسوب میشود.

تفاوت کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری سه بعدی

برخی از مردم همواره کاعذ دیواری های سه بعدی را با پوستر های دیواری سه بعدی اشتباه میگیرند و تفاوت میان آنها را نمی دانند. کاغذ دیواری های سه بعدی با پوستر های دیواری سه بعدی تفاوت هایی دارد که یکی از این تفاوت ها مربوط به سایز و اندازه آنها می شود. کاغذ های دیواری سه بعدی برای پوشاندن یک دیوار به طور کامل در نظر گرفته می شوند و در صورتی که کل دیوار را نپوشاند جلوه بدی را ایجاد می کند. اما در مقابل پوستر های دیواری سه بعدی اینگونه نیستند و باید تنها برای قسمتی از یک دیوار مورد استفاده قرار گیرند. پوسترهای دیواری در صورتیکه کل دیوار را پوشش دهند جلوه بدی را ایجاد خواهند کرد.

برای خرید کاغذ دیواری های سه بعدی مانند خرید کاغذ دیواری های آجر و در مدل های مختلف و متنوع و بصورت غیر حضوری می توانید با کارشناسان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا تماس حاصل نمایید. فروشگاه آنلاین رونیا از جمله فروشگاه هایی است که بصورت تخصصی در زمینه فروش کاغذ دیواری و تزئینات دکوراسیون داخلی فعالیت میکند و میتوانید آنچه که مورد علاقه شما میباشد را بفروش میرساند. 

فروش انواع کاغذ دیواری پوستر دیواری دیوارپوش کفپوش پارکت در فروشگاه آنلاین رونیا

تلفن : 2 - 44288700 - 021

آدرس : تهران . فلکه دوم صادقیه . برج گلدیس . طبقه 11 واحد 7

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()