لاک رزوه یکی از موادی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود و کاربرد مهمی در ساخت تجهیزات و سازه های فلزی دارد. کاربرد اصلی مادۀ لاک رزوه، چسباندن چندین قطعۀ فلزی به یکدیگر می باشد. با استفاده از مادۀ رزوه دیگر نیاز نیست نگران باز شدن پیچ و مهره از یکدیگر باشیم.

خرید انواع لاک رزوه

در بازار انواع بسته بندی لاک رزوه با قیمت مناسب عرضه می شود که حجم مشخصی از مادۀ لاک رزوه را برای خرید انواع لاک رزوه در بر می گیرد. با استفاده از لاک های رزوه می توان قطعات رزوه ای را به یکدیگر متصل نمود و بدین وسیله از محکم بودن اتصالات به یکدیگر مطمن بود. اکثر دستگاه هایی که ساخته می شوند، ممکن است به مرور زمان و یا در اثر فشارهای وارده و لرزش دستگاه، شل شوند و به دلیل رزوه ای بودن از یکدیگر تفکیک شوند. به همین دلیل افرادی که دارای تجربۀ ساخت دستگاه های صنعتی می باشند، می دانند که با استفاده از مادۀ لاک رزوه می توان استحکام اتصال قطعات فلزی را افزایش داد و این چنین از خطرات ناشی از باز شدن رزوه ها حین فعالیت دستگاه ها جلوگیری کنند.

قیمت لاک رزوه با کیفیت

خوشبختانه بسته بندی لاک رزوه به نحوی است که همانند بسته بندی دیگر مواد چسبناک می باشد و به حالت پمپاژ می باشد و حجم های متعددی را شامل می شود. بنابراین شما مشتری گرامی می توانید نسبت به میزان مصرف خود از مادۀ چسبنده لاک روزه، مناسب ترین لاک رزوه را با قیمت ارزان و کیفیت عالی خریداری نمائید. برای خرید مواد پوشش دهنده ی اتصالات به سایت مراجعه کنید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار در حوزۀ تأمین مواد صنعتی از جمله پوشش های آبکاری داکرومت و همچنین مادۀ لاک رزوه فعالیت دارد. از این رو برای خرید و سفارش لاک رزوه می توانید به صورت تلفنی و اینترنتی از موجودیت و قیمت خرید لاک رزوه مطلع گردید.

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 709
نمایش همه
علاقه مندی ها ()