خرید و فروش خرما یکی از مشاغلی است که از گذشته تا به امروز در کنار ایرانیان قرار دارد و افراد زیادی در این حرفه فعالیت می کنند. خرما ثمرۀ درخت نخل است که در مناطق گرمسیر و نیمه گرمسیر رشد می کنند. خرما یکی از میوه های پرخاصیت می باشد که مصرف روزی یک عدد خرما را در رژیم غذایی افراد سالم توصیه نموده اند. خرما شیرین است و به عنوان شیرینی طبیعی مورد استفاده قرار گرفته می شود و دارای قند طبیعی می باشد.

خرید و فروش خوش طعم

در حال حاضر در ایران شاهد کشت انواع خرما می باشیم که این مسئله موجب خرید و فروش مستقیم خرما در سراسر کشور شده است. خرمای پیارم، خرما مضافتی، خرما خاصویی، خرما شاهانی، خرما زاهدی، خرما استعمران، خرما ربی، خرمت برهی، خرما آل مهتری، خرما عسلی، خرما خضراوی، خرما مرداسنگ، عجوه، صفوی و ... از نمونه های مشهور خرمای ایران است که در مناطق مختلف گرمسیری پرورش پیدا می کنند. میوه خرما از پرخواص ترین میوه هایی است که علاوه بر قند طبیعی دارای مواد ویتامینه منگنز، مس، آهن، فسفر، کلسیم، پتاسیم، روغن، منیزیوم و غیره می باشد که برای حفظ سلامتی بدن بسیار لازم می باشند. 

قیمت خرمای تازه

قیمت خرید و فروش خرما تازه ارزان است چون ایران به عنوان مهد کشت خرما شناخته شده است. قابل ذکر است که برخی از میوه های خرما به دلیل شکل ظاهری که دارند، دارای قیمت بیشتری می باشند که خرما پیارم نیز یکی از این گزینه ها محسوب می شود. در حال حاضر به دلیل خواص عمده ای که میوه خرما دارد، قیمت خرید خرمای خشک بیش تر مورد استقبال قرار گرفته می شود.

شرکت تک نخل به عنوان یکی از برترین شرکت های عرضه کنندۀ انواع خرما در ایران فعالیت می کند و با قیمت ارزان، انواع خرما تازه و بسته بندی شده را به فروش می رساند.

 

آدرس دفتر : قزوین-خیابان نوروزیان-حکمت 23-ساختمان افرند

ایمیل: pouyafaranamco@gmail.com

شماره تلفن : 02833674065

شماره همراه : 09100752386

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()