پوشش داکرومت یکی از ماده های جدید آبکاری می باشد که در صنعت پوشش دهی قطعات فلزی تحول شگفت انگیزی ایجاد نموده است. در گذشته از پوشش آبکاری گالوانیزه استفاده می شد که مقاومت پایینی نسبت به خوردگی داشتند ولی با ورود ماده پوشش داکرومت ، دیگر صنعت گران نگران خوردگی قطعات فلزی نمی باشند و بدین وسیله عمر سازه ها و دستگاه ها را ارتقاء داده اند. برای خرید مواد پوشش داکرومت به سایت مراجعه کنید.

مزایای پوشش داکرومت

محلول پوشش داکرومت ماده است که حلال در آب حاوی ذرات ریز مادۀ روی، آلومینیوم، CRO3، CR203 و غیره می باشد که بسیار چسبنده می باشد. از محلول پوشش داکرومت به عنوان آبکاری قطعات فلزی استفاده می شود که کاربرد فراوانی در تمام صنایع دارند. از مزایای عمدۀ محلول پوشش داکرومت می توان به خوردگی، مقاومت در برابر حرارت، فاقد ایجاد تردی هیدروژنی، سازگاری با پوشش های بعدی و مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی و مقاومت بالا در برابر خوردگی توسط گالوانیک اشاره نمود که بسیار قابل توجه می باشد. با استفاده از پوشش فلیک دیگر نیاز نیست نگران خوردگی قطعات فلزی بود و به راحتی می توان در سازه های مختلف استفاده نمود و سطح مقاومت دستگاه ها را افزایش داد. پوشش های داکرومت بیشترین کاربرد را در صنعت خودروسازی، ساخت پل، ساخت تونل، ساخت بزرگراه ها، پروژه های ساخت مترو و ساخت دستگاه برق و دکل ها دارند.

سفارش پوشش داکرومت

برای خرید و سفارش محلول پوشش داکرومت می توانید با شرکت های عرضه کنندۀ محلول های آبکاری فلیک روی و آلومینیوم تماس بگیرید. متناسب با نوع کالا می توانید مناسب ترین روش پوشش داکرومت را انتخاب کرده و از مزایای پوشش آبکاری داکرومت بهره مند شوید. برای سفارش خرید مواد پوششی فلیک های روی به سایت مراجعه کنید.

شرکت نانو فن آور پوشش پارس ماندگار یکی از پیشگامان تولید و عرضۀ محلول های روی و آلومینیوم یا محلول پوشش داکرومت است که تحول عظیمی در افزایش استقاوت قطعات فلزی ایجاد نموده است.

ارتباط با ما

آدرس : کیلومتر 17 اتوبان تهران-کرج، بلوار پژوهش، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، مرکز رشد 2 واحد 104    کدپستی: 1497713115

ایمیل: info@poosheshpars.com

تلفکس: 44787153-021    همراه: 09124267229

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 774
نمایش همه
علاقه مندی ها ()