صنایع وابسته به توزین و اندازه گیری بیشترین قسمت جامعه اقتصادی را در بر می گیرند و به همین دلیل است، که  تا کنون روند فروش ترازو هیچ گاه از رشد و پویایی خود فاصله نگرفته است. تنوع تولیدات در صنعت توزین و اندازه گیری در دهه ی اخیر با پیشرفت بسیار چشمگیری رو به رو شد و ویژگی هایی نظیر قابلیت اتصال به صندوق های فروشگاهی، پرینتر، کامپیوتر و غیره امکانات پردازشی و محاسباتی این دستگاه ها را بسیار بالاتر برده است، و سبب شده هدف از خرید و فروش ترازو در برخی مدل ها علاوه بر توزین و اندازه گیری، انجام عملیات حسابداری و مالی نیز باشد. ترازو های فروشگاهی که در دو نوع علمک دار و بدون علمک به فروش می رسند، خصوصیا عملیاتی مشابهی دارند،و تفاوت ها آن ها معمولا ناشی از  قیمت فروش ترازو و شکل ظاهری آن ها می باشد.

 امروزه ترازو های پرینتر دار، فاکتور زن، بارکد خوان و غیره که در انجام فعالیت های فروشگاهی و همزمان بسیار سریع و کارآمد هستند، و به دلیل عدم نیاز به تجهیزات جانبی  از محبوبیت و فروش بالاتری برخوردارند. عوامل متعدد در انتخاب و خرید ترازو مورد ارزیابی قرار می گیرند که از مهمترین آن ها می توان به جنس بدنه و صفحه اندازه گیری، ابعاد صفحه توزین، نوع نمایشگر، قیمت ترازو، مقاومت در برابر ضربه و فشار و غیره اشاره کرد. تمامی ترازو های دیجیتال مجهز به باتری داخلی برای ذخیره و استفاده برق در مواقع قطعی و ضروری هستند، و همچنین از دیگر خصوصیاتی که در ساخت آن ها به کار رفته می توان به پارسنگ، شمارش کالاهای هم وزن،حافظه داخلی و غیره اشاره کرد، که در فروش ترازو بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. برای خرید ترازو های فروشگاهی دیجیتال به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه آنلاین پندگستر از معتبرترین مراکز عرضه و فروش انواع ترازو های فروشگاهی در برند پند توزین الکترونیک می باشد، که تمامی محصولات خود را با گارانتی شرکتی، خدمات پس ار فروش طولانی مدت، قیمت ارزان و استثنائی به سراسر کشور ارسال می کند.

 

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 670
نمایش همه
علاقه مندی ها ()