دقت و ظرفیت اندازه گیری از مهمترین فاکتورهایی هستند که در هنگام خرید ترازو  بیشترین نقش را ایفا می کنند و ترازو ها را می توان بر اساس آن ها در دسته های فروشگاهی، آزمایشگاهی و صنعتی قرار داد. بیشترین آمار فروش ترازو در صنعت توزین و اندازه گیری دیجیتال متعلق به ترازو های فروشگاهی می باشد، که حجم بسیاری از مشاغل ریز و درشت نظیر میوه فروشی،قنادی، پروتئینی و فروشگاه ها را شامل می شود. ترازو های فروشگاهی در ظرفیت های 30 و 15 کیلو گرم و با حساسیت اندازه گیری 5 و 10 گرم تولید می شوند، که به خوبی پاسخگوی نیاز مشاغل نام برده می باشند.  شکل ظاهری و ابعاد و اندازه صفحه اندازه گیری از دیگر مواردی هستند، که در هنگام خرید انواع ترازو فروشگاهی باید به آن توجه شود، تا بتوان اندازه گیری در آن را با دقت بالاتری انجام داد.

از محبوب ترین قابلیت هایی که به انواع ترازو های دیجیتالی و فروشگاهی اضافه شد، می توان به امکان اتصال به تجهیزاتی نظیر پرینتر، کامپیوتر، صندوق فروشگاهی و بارکد زن اشاره کرد، که توسط مشاغل مختلف با استقبال فراوانی مواجه شد و  میزان رضایت از خرید ترازو را بسیار بالاتر برد.  قیمت ترازو در برند های خارجی همواره با اختلاف و نوسان بسیار زیادی روبه رو بوده است، که در اثر هزینه های گمرک، نوسانات ارز و حمل نقل به روی محصولات اعمال می شد، اما در ترازو های داخلی به دلیل عدم دخالت عوامل بیرونی قیمت خرید ترازو  بسیار مناسب تر است.این ترازو ها از لحاظ ویژگی های فنی تفاوت چندانی با هم ندارند و  به دلیل امکان استفاده از خدمات گارانتی و پس از فروش از محبوبیت بیشتری برخوردارند.

 

فروشگاه اینترنتی پندگستر از معتبر ترین مراکز عرضه و فروش بهترین ترازو های پند دیجیتال در برند پند توزین الکترونیک می باشد، که تمام محصولات خود را همراه با گارانتی شرکتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست متقاضیان می رساند. از دیگر مزایای خرید ترازو از این مرکز می توان به تضمین کیفیت و اصالات کالا و فروش مستقیم و ارزان ترازو اشاره کرد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()