تعمیر و نگهداری تمام ماشین های الکترونیکی از جمله ترازو و باسکول همواره از مهمترین نگرانی های دارندگان این دستگاه ها می باشد و به همین دلیل است، که  تجهیزات با گارانتی و خدمات پس ار فروش محبوبیت و تقاضای بالا تری نسبت به دیگر محصولات دارند، که تعمیر باسکول هم از این قاعده کلی مستثنی نیست. استفاده از قطعات اصلی برند خریداری شده در تعمیر باسکول یک اصل حرفه ای و اساسی است، زیرا در صورت استفاده از قطعات متفرقه ممکن است، به مرور دستگاه با آسیب های بیشتر و هزینه های سنگین تری مواجه شود. قیمت تعمیر باسکول با توجه به خدمات و قطعاتی که برای آن صرف می شود متغییر است، و معمولا این مقدار در نمایندگی های تعمیر باسکول بسیار ارزان تر و مناسب تر است، ضمن اینکه روش تعمیر انواع باسکول و کالیبره کردن باسکول هم به صورت اصولی تر و دقیق تر انجام می شود.

 از جمله قطعات مهم و اساسی انواع باسکول که در صورت خرابی در کار این دستگاه  اندازه گیری تاثیر جدی می گذارد می توان به نمایشگر، کیبرد، باتری و لودسل اشاره کرد. برخی از قطعات نام برده قابلیت تعمیر را دارند و برخی دیگر امکان تعمیر آن ها وجود ندارد و باید سریعا نسبت به تعویض قطعات معیوب با قطعات اصلی و اورجینال اقدام کرد، از سری قطعات تعویضی می توان به باتری اشاره کرد، که معمولا عمر کوتاهی نیز دارد. برند های داخلی تولید ترازو باسکول های دیجیتال با فراهم کردن شرایطی نظیر گارانتی محصولات  و پشتیبانی طولانی مدت از آن ها اعتماد و اطمینان متقاضیان را جلب کرده اند، که از معتبرترین این برند داخلی می توان به پند توزین الکتریک اشاره کرد.

مرکز نمایندگی فروش باسکول پندگستر از معتبر ترین شعب شرکت صنایع پند توزین الکترونیک می باشد، که تعمیر باسکول در آن توسط متخصصین و کارشناسان مجرب این مجموعه و با استفاده از قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود، در ضمن در زمان گارانتی تمام خدمات دریافتی از این مرکز رایگان می باشد.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 712
نمایش همه
علاقه مندی ها ()