لوازم یدکی لودر شامل قطعات متعددی است که دسته بندی های مختلفی از ماشین لودر را در بر می گیرد. تنوع برندهای ماشین آلات سنگین بسیار زیاد می باشد که می توان به لودر بهکو، لیبهر، کاترپیلار، کوماتسو، ولوو، هیوندا، زوم لاین و غیره اشاره نمود که هر کدام از این شرکت ها دارای مدل های مختلفی از لودر می باشند.

خرید لوازم یدکی لودر اورجینال

باید در نظر داشته باشید که لوازم یدکی لودر اورجینال را خریداری کنید چون برخی از افراد سود جو انواع قطعات یدکی تقلبی را به جای لوازم یدکی لودر اصل به فروش می رسانند که استفاده از آنها ممکن است صدمات جدی به لودر برساند. لوازم یدکی لودر کوماتسو را نمی توان برای لوازم یدکی هپکو استفاده نمود و بالعکس آن نیز صدق می کند. در واقع مدل با مدل لودر یک شرکت نیز با یکدیگر متمایز می باشد. با این تفاسیر توجه به مشخصات فنی درج شده بر روی قطعات یدکی لودر می تواند شما را در انتخاب و خرید مناسب ترین لوازم یدکی لودر راهنمائی کند. معمولاً فروش لوازم یدکی لودر اصل با قیمت مناسب توسط شرکت های معتبر و با سابقه عرضه می شود.

خرید لوازم یدکی لودر با قیمت ارزان

برای خرید لوازم یدکی لودر، بهتر است که ملاک خرید را قیمت ارزان در نظر نگیرید چون کیفیت قطعات یدکی از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. به دلیل حجم فشاری که هر کدام از قطعات لودر تحمل می کند، اهمیت دارد که کیفیت قطعات یدکی لودر اصل باشد. به محض رویت کوچکترین آسیب دیدگی بر روی قطعات لودر، بهتر است قطعات یدکی اصل نو جایگزین شود تا بر اثر فشارهای واردۀ ناگهانی آسیب جدی به لودر وارد نشود.

شرکت پارت یدک راهسازی به عنوان یکی از با سابقه ترین شرکت های پخش لوازم یدکی لودر در تهران فعالیت دارد و شما مشتری گرامی می توانید برای خرید قطعات مورد نظر خود با واحد فروش تماس داشته باشید.

 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 548
نمایش همه
علاقه مندی ها ()