برای توزین اجسام سنگین و حجیم از  ترازو های بزرگی به نام باسکول استفاده می شود، این دستگاه های بزرگ برحسب ظرفیت و توان توزین رده بندی می شوند و در دسته های صنعتی، نیمه صنعتی و فروشگاهی قرار می گیرند.  معمولا ظرفیت اندازه گیری در حالت استاندارد و معمول در بازه 200 کیلوگرم تا 20000 کیلوگرم قرار دارد، و همان طور با افزایش ظرفیت توزین میزان دقت اندازه گیری نیز در حد بسیار ناچیزی کاهش پیدا می کند. ساختار فیزیکی، ظرفیت، دقت اندازه گیری، مقاومت بدنه و ابعاد صفحه اندازه گیری را می توان در شمار نکات پر اهمیت در هنگام انتخاب و خرید باسکول قرار داد، زیرا  تنوع تولیدات این محصول بسیار زیاد است و هر باسکول برای انجام فعالیت خاصی طراحی و تولید شده است، که از انواع باسکول های صنعتی و نیمه صنعتی می توان به باسکول باشگاهی، نفرکش، آویز، متحرک، ثابت، رولیک و دام کش اشاره کرد. برای اطلاع از  قیمت خرید باسکول بادوام به سایت مراجعه کنید.

نمایشگر یا کنسول خروجی فرایند توزین را به اطلاع کاربران می رساند، در برخی از باسکول ها نمایشگر و کیبرد به طور مشترک از یک پنل استفاده می کند، نمایشگر های دو طرفه LED از محبوب ترین نمایشگر ها در این صنعت می باشند و از مزایای استفاده از آن ها می توان به نمایش واضح اطلاعات توزین در فضاهای تاریک و فاصله های دور اشاره کرد، همچنین این نمایشگر های دو طرفه با قرار دادن مشتریان در فرایند خرید و اندازه گیری اعتماد آن ها را نیز جلب می کنند. از دیگر ویژگی هایی که به این دستگاه ها اضافه شده و در تعیین قیمت باسکول نقش داشته است، می توان به شمارش کالاهای هموزن، کالیبراسیون دستی، دقت بالا، پارسنگ و امکان اتصال به تجهیزات جانبی نظیر پرینتر و کامپیوتر  اشاره کرد. برای خرید انواع باسکول های پند به سایت مراجعه کنید.

وب سایت فروشگاهی پندگستر از معتبرترین مراکز و نمایندگی های فروش باسکول در کشور می باشد، که با مراجعه به آدرس اینترنتی آن می توانید لیست کامل ترازو و باسکول های ساخت شرکت پند را مشاهده کنید و با ارزان ترین قیمت باسکول مورد نظر خود را سفارش دهید و تحویل بگیرید.

نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش
آدرس ایمیل :
info@tajhizat.co
خط ویژه چهار رقمی
0216123
و 66085712

نمایشگاه و فروشگاه  میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای خیابان دکتر هوشیار پلاک 83 ط 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 675
نمایش همه
علاقه مندی ها ()