عروسک جزء یکی از اسباب بازی هایی است که محبوبیت فراوانی دارد و تمام کودکان دارای عروسک های اختصاصی خود می باشند. خرید عروسک های زیبا به هیچ عنوان محدودیت سنی ندارد چون متناسب با رده های سنی مختلف انواع عروسک طراحی شده است و با قیمت مناسب فروخته می شود. در واقع اسباب بازی عروسک مرز سنی نمی شناسد و کودکان با توجه به ارتباطی که با عروسک ها برقرار می کنند تا زمان بزرگ سالی نیز عروسک های خود را به همراه خود دارند.

عروسک دخترانه و پسرانه

نوع طراحی عروسک ها به شکلی است که متناسب با جنسیت دختر و پسر ساخته می شوند و برخی از عروسک ها نیز تفاوت جنسیتی ندارند. به عنوان مثال عروسک های حیوانات مورد پسند کودکان پسر و هم دختر می باشد و به نوعی تخیل و ذهن کودکان را نسبت به موجودات زندۀ دیگر رشد می دهد. خرید عروسک به عنوان یکی از بهترین گزینه های خرید اسباب بازی است که مورد پسند تمام کودکان می باشد. نکتۀ قابل توجه در انتخاب و خرید عروسک، این است که برای کودکان چند ماهه باید عروسک های پارچه ای ضد حساسیت خریداری شود و به هیچ عنوان عروسک هایی که احتمال تفکیک قسمت های عروسک وجود دارد، خریداری نشود چون برای سلامتی کودک خطرناک می باشد. با آنکه تنوع اسباب بازی عروسک بسیار زیاد می باشد ولی هر عروسکی نمی تواند مناسب کودک باشد. برای خرید اسباب بازی جذاب دخترانه به سایت مراجعه کنید.

خرید عروسک ارزان

با افزایش تنوع اسباب بازی عروسک، شرایط خرید عروسک ارزان فراهم می باشد و افراد مختلف می توانند متناسب با ردۀ سنی بهترین عروسک را خریداری نمایند. نکتۀ قابل توجه در رابطه با خرید عروسک این است که نباید از مواد حساسیت زا ساخته شده باشد.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت یکی از معروف ترین فروشگاه های پخش اسباب بازی در تهران می باشد که در فروشگاه اینترنتی خود، انواع عروسک دخترانه و پسرانه را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیلinfo@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 692
نمایش همه
علاقه مندی ها ()