پوستر دیواری یکی دیگر از تنوع محصولات کاغذ دیواری می باشد. گاهی اوقات ایجاد تنوع در محیط زندگی می تواند خیلی از کسالت ها را از فرد دور سازد. به همین دلیل از گذشته تا به حال نسبت به طراحی و تزئین دکوراسیون توجه ویژه ای می شود تا بتوان به نحوی علاوه خلق زیبایی بصری، بر یکنواختی محیط غلبه نمود و فضای دلنواز و فرح بخشی را بوجود آورد. اگر بخواهیم از پوستر دیواری برای پوشش دیواری و یا سقف استفاده نمائیم، بهتر است ابعاد فضای داخلی و ترکیب رنگی تجهیزات دکوراسیون را نیز مد نظر داشته باشیم.

سفارش پوستر دیواری سه بعدی

فناوری دنیای امروز این اجازه را به شما می دهد تا متناسب با ایده های شخصی، طرح و رنگ بندی مورد نظر، سفارش پوستر دیواری سه بعدی را به فروشگاه های پخش محصولات دکوراتیو بدهید. با نصب پوستر دیواری سفارشی می توانید دکوراسیون داخلی را خاص و ایده آل نشان دهید که مطابق با سلیقه و ایده های شخص شما باشد. پوستر دیواری سه بعدی، جلوۀ تصاویر را واقعی تر نشان می دهد به گونی که در همان موقعیت و در کنار همان تصاویر قرار گرفته اید. به دلیل انعکاس واقعی تصاویر باعث شده این نوع پوستر دیواری علاقه مندان زیادی داشته باشد و خرید پوستر دیواری طرح سه بعدی افزایش یابد.

نصب پوستر دیواری

نصب پوستر دیواری معمولاً بر اساس آلبوم های پوستر دیواری است یا به صورت چاپ سفارشی پوستر دیواری می باشد. برای خرید کاغذ دیواری نیز باید طرح مورد دلخواه خود را از روی آلبوم های کاغذ دیواری انتخاب نمائید و یا به صورت اختصاصی، سفارش چاپ کاغذ دیواری تصویر دلخواه را ثبت نمائید. ضمن آنکه پوسترهای دیواری به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند. مرکز چاپ دیجیتال دی در راستای هدف مشتری مداری، می تواند شما مشتری گرامی را در امر خرید و انتخاب بهترین کاغذ دیواری همراهی کند. برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

 

قم – بلوار 30 متری قائم – پلاک 150 – چاپ دی

02532931515-09127592318

deydigital@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()