اسباب بازی یکی از محبوب ترین وسایل سرگرم کننده برای رده های مختلف کودکان می باشد. در گذشته تعداد اسباب بازی های کودکان محدود بود و بیشتر فعالیت کودکان با وسایل موجود در طبیعت بود ولی به مرور زمان صنعت ساخت بازی های کودکانه پیشرفت نمود و بر اساس رده های سنی کودکان، انواع اسباب بازی کودکانه طراحی شد.

فروش انواع اسباب بازی

در دنیای امروز فروش اسباب بازی فکری، اسباب بازی عروسکی، اسباب بازی ورزشی و حرکتی، اسباب بازی های رباتی و ... را شاهد می باشیم. هر کدام از دسته های طبقه بندی شدۀ اسباب بازی شامل انواع اسباب بازی در رده بندی های سنی مختلف می باشد. به عنوان مثال اسباب بازی عروسکی بهترین اسباب بازی برای رده های 2 تا 3 سال می باشد و پیش از این برای نوزادان می توانید از اسباب بازی های جغجغه ای استفاده نمائید. پیش از خرید اسباب بازی بهتر است کمی دانش نسبت به تنوع مختلف اسباب بازی ها داشته باشید تا مناسب ترین اسباب بازی را برای رشد فکری فرزندان خود خریداری نمائید. به عنوان مثال کودکان یک تا دو ساله به دلیل آنکه تازه توانایی حرکتی را در خود بدست می آورند، بهتر است با خرید اسباب بازی توپ و اسباب بازی های رو روئک بر رشد توانایی حرکتی کودکان بیفزاییم.

اسباب بازی قیمت ارزان

همواره به یاد داشته باشید که ملاک خرید اسباب بازی را قیمت ارزان در نظر نگیرید چون ممکن است برخی از اسباب بازی های حساسیت پوستی ایجاد کنند و یا به قطعات کوچکتری تفکیک شوند، که این مسئله قطعاً برای کودکان ردۀ سنی چند ماهه الی سه ساله بسیار خطرناک باشد. برای خرید از فروشگاه اسباب بازی پسرانه  به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت با أخذ تجربه در سال های خرید و فروش انواع اسباب بازی، می تواند شما مشتری گرامی را در خصوص مناسب ترین اسباب بازی، متناسب با ردۀ سنی کودکتان همراهی کند.

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیلinfo@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()