تابلو وسیله ای برای تبلیغات است. تبلیغ از مهم ترین بخش های فروش بوده و می توان به این وسیله مشتریان را به کسب و کار خود جذب کرد. انواع تابلو ها در درب مغازه ها به چشم می خورد که باعث دیده شدن مغازه از راه دور می شود. تابلوسازی در انواع مختلفی انجام می گردد که از متریال مختلفی استفاده می شود. از انواع تابلو ها که در تابلوسازی تولید می شود تابلو های استیل، چلنیوم، پلکسی، کامپوزیت، ال ای دی، حروف برجسته و... می باشد که هر یک از ویژگی های مخصوص به خودش تشکیل می شود. انواع تابلو ها از حروف پلاستیکی تشکیل می شوند که این نوع تابلو ها به دلیل دوام کم در طولانی مدت خیلی مناسب نیست ولی می تواند در طرح های مختلف و زیبایی ساخته شود و مزیت آن تنوعش می باشد. برای سفارش تابلو سازی تبلیغاتی به سایت مراجعه کنید.

برخی دیگر از انواع تابلو نوع حروف فلزی می باشد که در صورت ضدزنگ بودن دوام بالایی دارد و می توان مدت بسیاری از آن استفاده کرد ولی ایراد این نوع تابلو ها سادگی و تنوع کمش می باشد. البته با پیشرفت تابلوسازی انواع جدید تری از تابلو ها شامل انواع تابلو ال ای دی روی کار آمدند که در تبلیغات بسیار موثر بودند . تابلو های ال ای دی با داشتن لامپ های کوچک ال ای دی که سزح تابلو یا قسمتی از آن را می پوشاند که می تواند با توجه به برنامه ای که به آن می دهند کلمات مختلفی را در تصویر پخش کند که از انواع رایج تابلو های ال ای دی تابلو روان می باشد. تابلوسازی های مختلفی در ساخت تابلو فعالیت دارند اما ساخت تابلو یک امر بسیار مهم است . این که تابلو از چه نوع مواد اولیه ای ساخته می شود و چه کیفیتی دارد بستگی به شرکت سازنده ی آن دارد. بنابراین پس از انتخاب نوع تابلو می توانید سفارش تابلوسازی را انجام دهید. یکی دیگر از انواع رایج تابلو ها تابلو حروف برجسته است که برجستگی حروف باعث دید بهتر و زیبایی در تابلو می شود. برای ساخت انواع تابلو نمایشگر led به سایت مراجعه کنید.

برای سفارش تابلوسازی به سایت تابلوسازی تکاور مراجعه کرده و نوع تابلو مورد نظر خود را انتخاب و ساخت تابلو های باکیفیت و ارزان را به ما بسپارید. تابلوسازی تکاور از معتبرترین مراکز برای تابلوسازی جدید و نوین است که با ارائه ی خدمات تابلوسازی در زمینه های مختلف توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب کند.

 دفتر شهرری :میدان شهرری - خیابان 24 متری - جنب بانک سپه - شماره 232  

تلفن  دفتر شهرری   : 28  26  90  55 - 021

فاکس  دفتر شهرری : 28  07  92  55- 021

 کد پستی : 469  753  1874

ایمیل  : takavar_rey@yahoo.com

                tkvr9335@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()