کاغذ دیواری ها در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به تنوع می توانید انواع باکیفیت و مناسب آن را تهیه کنید. کاغذ دیواری های جدید با عنوان کاغذ پوستر دیواری در بازار وجود دارند که همان کاغذ دیواری با تفاوت هایی هستند که به آن پوستر دیواری نیز گفته می شود. تفاوت پوستر دیواری با کاغذ دیواری در طرح سه بعدی آن است که سبب شده پوستر دیواری ها حالت زنده ای داشته باشند ، همچنین طرح کاغذ دیواری ها شامل تکرار طرحی است که به صورت منظم در کنار هم قرار می گیرد اما پوستر دیواری ها دارای یک طرح به صورت کلی بوده که با کنار هم قرار گرفتن رول ها نقش می گیرد. بنابراین می توان پوستر دیواری ها را در طرح های مختلفی تهیه نمود و برای محیط های مختلف مانند منازل و محیط های کاری استفاده نمود. برای اطلاع از  فروش انواع پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید.

طرح های پوستر دیواری بسیار متنوع بوده و زیبایی چشمگیری دارد بنابراین با انتخاب درست پوستر دیواری می توان دکوراسیونی زیبا را طراحی کرد. برای اتاق های کودکان طرح های بسیاری از پوستر دیواری های پچگانه ی زیبا وجود دارد ، که می تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین مراکزی وجود دارند که خدمات چاپ پوستر را دارند که می توانید پوستر دیواری ها را به صورت اختصاصی به چاپ برسانید. شما می توانید عکس مورد نظر خود را به این مراکز چاپ بدهید تا آن را در پوستر دیواری به چاپ برسانند. برای خرید پوستر دیواری پشت تلویزیون  به سایت مراجعه کنید.

برای خرید پوستر دیواری در ابتدا به کیفیت آن بسیار توجه داشته باشید. برخی از انواع پوستر دیواری ها خاصیت ضدآب دارند و قابل شستشو هستند که باعث می شود دوام و ماندگاری این پوستر دیواری ها بیشتر از دیگر انواع باشد. فروشگاه دکو دی یکی از بزرگ ترین فروشگاه ها در بخش فروش انواع پوستر دیواری می باشد که این فروشگاه دکو دی انواع چاپ پوستر دیواری را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

آدرس : قم ، خیابان شهید صدوقی . بلوار قائم . پلاک 150 . چاپ دیجیتال دی

ایمیل : deydigital@gmail.com

تلفن ثابت : 32931515-025

تلفن همراه :  09127592318

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()